معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان مطرح کرد:

استقرار اکیپ های راهداری در مناطق مستعد سیل/ اقدامات پیشگیرانه خسارات را به حداقل رساند

۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۱۰:۰۷:۲۲
کد خبر: ۸۲۷۳۵۴
استقرار اکیپ های راهداری در مناطق مستعد سیل/  اقدامات پیشگیرانه خسارات را به حداقل رساند
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان گفت: اکیپ های راهداری برای مقابله با بحران های احتمالی در مناطق مستعد سیل، راهدارخانه ها و ادارات شهرستانی مستقر شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، فرزاد دادخواه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی بارش شدید باران و برف که از ساعات پایانی روز یکشنبه در غرب استان آغاز شده بود و تا روز دوشنبه کل استان را فراگرفت، راهداران به حالت آماده باش درآمدند.

وی با بیان اینکه بارش ها در روز دوشنبه در غرب استان اصفهان به صورت برف و باران ادامه یافت، گفت:در شهرستان های چادگان، گلپایگان، فریدن و بویین میاندشت، خوانسار، تیران و کرون و در مناطق جنوبی استان اصفهان در شهرستان های سمیرم، شهرضا، دهاقان و در ادامه شمال و شرق استان شاهد بارش های  شدید جوی بودیم.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان خاطرنشان کرد: با توجه به پیش بینی های هواشناسی، آمادگی لازم به پرسنل داده شده بود و در شب گذشته عملیات راهداری با جدیت تمام انجام شد.

دادخواه تصریح کرد: پیش از آغاز طرح راهداری نوروزی کلیه اقدامات پیشگیرانه همچون بازدید از آبروها، هدایت آب های سطحی، اصلاح شیب شیروانی، تخلیه کانال  کنار محورها  انجام شد که باعث کاهش خسارات و مشکلات در راه ها شد.

وی ادامه داد: شدت بارش ها در برخی از محورهای کوهستانی باعث ریزش کوه، آبگرفتگی و اختلال در تردد شد که باحضور راهداران با سرعت رفع شد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان تاکید کرد: راهداران هم اکنون در حال خدمت رسانی به مردم و مسافران عزیز در راه ها هستند و عملیات راهداری برای ایجاد تردد ایمن و روان در جریان است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز