اجرای ابر بازی‌های فکری در ویژه برنامه "ناژوان بهاری"

۱۳۹۸/۰۱/۱۰ - ۱۱:۴۶:۴۹
کد خبر: ۸۲۸۴۴۰
اجرای ابر بازی‌های فکری در ویژه برنامه ناژوان بهاری
ویژه برنامه "ناژوان بهاری" با برگزاری بازی های فکری و برنامه های شاد روزانه میزبان شهروندان و مسافرین نوروزی در پارک جنگلی ناژوان است.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، "ناژوان بهاری" از جمله برنامه هایی است که در ایام نوروز و در قالب بازی های فکری، جنبشی و برنامه های شاد خانوادگی با هدف ایجاد شور و نشاط در بین مسافرین نوروزی در پارک جنگلی ناژوان اصفهان که یکی از بزرگترین پارک های طبیعی کشور است، در حال برگزاری است.

این برنامه از 3 فروردین آغاز شده و تا 16 فروردین به جز 12 و 13، در پارک جنگلی ناژوان روزانه میزبان بیش از ده هزار نفر از شهروندان و به ویژه مسافرین نوروزی است.

از جمله آیتم های ناژوان بهاری می توان به مسابقات خانوادگی اشاره کرد که در این بخش و با دعوت از خانواده هایی که از شهرهای مختلف به اصفهان سفر کرده اند، مسابقات فکری برگزار می شود که با استقبال بسیار خوبی همراه بوده است.

اجرای استنداپ، تئاتر، موسیقی سنتی، موسیقی پاپ، تقلید صدا، خیمه شب بازی و نمایش حاجی فیروز از دیگر بخش های این برنامه است که توسط هنرمندان و بازیگران خوب شهر اصفهان برگزار می شود.

قسمتی دیگر از ویژه برنامه ناژوان بهاری اجرای ابر بازی های فکری است که در این بخش و با جمع آوری بازی های کشورهای مختلف و طراحی آنها در سایزهای بزرگ، کودکان و خانواده ها می توانند در کنار یکدیگر به تفریح بپردازند.

استفاده صحیح از اوقات فراغت، هم بر زندگی افراد و هم بر جامعه می  تواند تأثیر مثبت داشته باشد و استفاده نادرست از آن باعث بروز مشکلات می شود. در ایام نوروز که مسافرت به شهرهای مختلف افزایش پیدا می کند، در نظر گرفتن فضاها و برنامه های مختلف که با روحیه هم وطنان سازگار باشد می تواند اوقات فراغتی مناسب را برای آنها رقم بزند.

برنامه "ناژوان بهاری" با در نظر گرفتن آداب و رسوم و نیازهای تفریحی مسافرین نوروزی با اقلیت های مختلف و برگزاری برنامه های شاد و مفرح، توانسته اوقات فراغتی سالم را برای گردشگران و حاضرین در پارک ناژوان رقم بزند.

به گزارش برنا، علاقه مندان برای بهره مندی از برنامه های ناژوان بهاری می توانند تا 16 فروردین هر روز از ساعت 10 صبح تا 20 شب به محل پارک جنگلی ناژوان واقع در میدان سهروردی، ناژوان، خیابان الفت، پشت اکواریوم مراجعه کنند.

 

 

نظر شما