رییس کل دادگستری استان اصفهان خبر داد:

آغاز تخریب ۲۰ ویلای غیرمجاز در بستر زاینده‌رود

۱۳۹۸/۰۱/۲۶ - ۱۳:۵۷:۱۵
کد خبر: ۸۳۴۵۰۸
آغاز تخریب ۲۰ ویلای غیرمجاز در بستر زاینده‌رود
رییس کل دادگستری استان اصفهان گفت: در راستای مبارزه با هر گونه ساخت و ساز غیرمجاز در حاشیه و یا بستر زاینده رود با صدور دستور قاطع قضایی تخریب مستحدثات غیرمجاز 20 ویلای مستقر در بستر رودخانه زاینده رود در شهر باغبهادران آغاز و آزادسازی اراضی آن در حال انجام است.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، احمد خسروی وفا اظهار کرد: در راستای مبارزه با هر گونه ساخت و ساز غیرمجاز در حاشیه و یا بستر  زاینده رود با صدور دستور قاطع قضایی تخریب مستحدثات غیرمجاز 20 ویلای مستقر در بستر رودخانه زاینده رود در شهر باغبهادران آغاز و آزادسازی اراضی آن در حال انجام است.

رییس کل دادگستری یادآور شد: در اسفند سال گذشته تعداد 29 ویلا با صدور دستور قضایی تخریب و با اجرای این حکم در مجموع نزدیک به پنجاه هزار متر مربع از این اراضی آزادسازی می گردد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با عنایت به اینکه هر گونه ساخت و ساز و احداث بنا در بستر و حریم رودخانه زاینده رود ممنوع می باشد و علاوه بر مخاطرات ناشی از وقایع و حوادث طبیعی از قبیل سیل برای منطقه، مشکلات زیادی برای کشاورزان و عموم مردم به دنبال دارد، دستگاه قضایی با جدیت متخلفان این حوزه را تحت پیگرد قضایی قرار می دهد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز