با پیام وزیر ورزش و جوانان؛

آیین رونمایی از طرح‌های اشتغالزایی جوانان در استان اصفهان برگزار شد

۱۳۹۸/۰۱/۲۶ - ۱۴:۲۲:۵۵
کد خبر: ۸۳۴۵۳۴
آیین رونمایی از طرح‌های اشتغالزایی جوانان در استان اصفهان برگزار شد
با پیام سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان آیین رونمایی از طرح‌های اشتغالزایی جوانان در استان اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، به مناسبت فرارسیدن هفته جوان و در جهت تحقق شعار سال رونق تولید با حضور دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان (از طریق ویدئو کنفرانس)، دکتر سلطان حسینی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان و معاونین اداره کل ورزش و جوانان، مدیران صندوق کارآفرینی امید و بانک رسالت و دیگر مسئولین آیین رونمایی از طرح های کارآفرینی، صندوق کارآفرینی امید و بانک رسالت در استان اصفهان به صورت ویدئو کنفرانس در بانک قرض الحسنه رسالت اصفهان انجام شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در این مراسم گفت: در استان اصفهان بیشتر از ظرفیت جذب اعتبار و با بررسی های دقیقی که انجام شد برای بیش از 230 نفر از طریق ارائه وام شغل ایجاد شد.

محمد سلطان حسینی ادامه داد: این 230 نفر در حوزه های مختلفی شامل از دامپروری سبک، تولید پوشاک، تولید شیشه دوجداره، بسته بندی سبزیجات و ... مشغول به کار شده اند.

همچنین وزیر ورزش و جوانان از طریق ویدئو کنفرانس ضمن تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه گفت:  با بارش های رحمت الهی زاینده رود دوبار جاری شده است. مردم خوب اصفهان شور و شعف خاصی دارند و امیدوارم در کشورمان شاهد نزول رحمت الهی باشیم و دل مردم ما همیشه شاد باشد.

دکتر سلطانی فر افزود: امیدواریم هر چه زودتر خسارات و عوارض سیل اخیر در برخی استان ها جبران شود و در آینده از این رحمت الهی در راستای اقتصاد کشور از جمله در بخش کشاورزی و صنعت بهره ببریم.

وی در پایان از طریق ویدئو کنفرانس از طرح های اشتغال زایی جوانان در استان اصفهان رونمایی کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز