معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان:

داشتن نماینده در دولت، حق جوانان است/ نمایندگان مجلس باید وحدت رویه داشته باشند/ سال ۹۹ بودجه مستقلی به مجامع سازمان های مردم نهاد اختصاص می یابد

۱۳۹۸/۰۱/۲۹ - ۱۲:۲۱:۳۰
کد خبر: ۸۳۵۷۷۷
داشتن نماینده در دولت، حق جوانان است/ نمایندگان مجلس باید وحدت رویه داشته باشند/ سال ۹۹ بودجه مستقلی به مجامع سازمان های مردم نهاد اختصاص می یابد
معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: ۲۵ میلیون جوان در کشور داریم و حق آنها این است که نماینده ای در دولت داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، محمد سلطان حسینی در نشست معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با دبیران سازمان‌های مردم نهاد استان اصفهان، ضمن تبریک به مناسبت ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان اظهار کرد: بانک قرض الحسنه رسالت و صندوق کارآفرینی امید با پرداخت نزدیک به ۵ میلیارد تومان وام برای نزدیک به ۲۳۰ نفر شغل ایجاد کرده اند که جای تشکر از مسئولین آنها داریم.

وی ادامه داد: خانه جوان اصفهان نزدیک به ۵۰۰ متر مساحت دارد و خانه اکثر شهرستان های استان تا پایان امسال به بهره برداری خواهد رسید تا فعالیت جوانان به آسانی انجام شود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان در بحث اشتغال جوانان بیان کرد: زمانیکه بنده سکان مدیریتی ورزش و جوانان را در دست گرفتم، در سطح استان اصفهان نزدیک به ۴۷۰ باشگاه ورزشی وجود داشت که اکنون به ۱۵۰۰ باشگاه رسیده است، اگر در این باشگاه ها حداقل ۱۰ نفر مشغول به کار شوند نزدیک به ۱۰ هزار شغل ایجاد شده است، اداره کل از سمن ها حمایت کرده و باز هم حمایت میکند.

وی در پایان گفت: امیدوارم روزی برسد که هر دبیر سمنی بگوید چند صد شغل ایجاد کرده است.

محمد مهدی تندگویان معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان نیز اظهار کرد: تمام سعی تیم کاری ما این بوده که هر آنچه در توان داریم برای جوان بگذاریم و در راستای اهداف سمن ها حرکت نمائیم.

وی ادامه داد: همه مدیران معاونت جوانان عملیاتی هستند و با حضور میدانی خود در استان ها مشکلات سمن ها را بررسی می کنند.

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان افزود: نمایندگان مجلس باید وحدت رویه داشته باشند تا اعتبارات مطلوبی به حوزه جوانان اختصاص یابد چراکه اگر اعتبارات این حوزه افزایش یابد اشتغال افزایش خواهد یافت.

وی بیان کرد: ۲۵ میلیون جوان در کشور داریم و حق آنها این است که نماینده ای در دولت داشته باشند.

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در پایان گفت: با پیشنهاداتی که امسال می دهیم انشاالله سال ۹۹ بودجه مستقلی به مجامع سازمان های مردم نهاد اختصاص یابد.

به گزارش برنا؛ عصر روز گذشته نشست محمد مهدی تندگویان معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان،  کامران نماینده محترم مردم  اصفهان در مجلس شورای اسلامی،  سلطان حسینی مدیرکل ورزش و جوانان استان، سجاد مدیرکل امور اجتماعی استانداری، محدث مدیرکل ساماندهی و نظارت بر امور جوانان وزارت و سایر مسئولین با دبیران سازمان های مردم نهاد استان اصفهان در سرای ورزشکاران اصفهان برگزار شد.

نظر شما