رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان :

جوان انقلابی بار مسئولیت گام دوم انقلاب را به دوش می‌کشد

۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۱۱:۱۱:۵۲
کد خبر: ۸۳۶۲۶۷
جوان انقلابی بار مسئولیت گام دوم انقلاب را به دوش می‌کشد
رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: جوان انقلابی، جوانی است که بارِ مسئولیتِ گام دوم انقلاب اسلامی را بردوش می کشد و با امید به آینده ای روشن و متعالی، دارای اراده قوی و مقاوم است.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین قطبی  اظهار کرد: جوان انقلابی، جوانی است که بارِ مسئولیتِ گام دوم انقلاب اسلامی را بردوش می کشد و با امید به آینده ای روشن و متعالی، دارای اراده قوی و مقاوم است.

وی افزود: جوانی که در انقلاب، دفاع مقدّس، رزم اقتصادی ورونق تولید، رزم فرهنگی، رزم اجتماعی و رزم علمی، همواره درخشیده و مایه عزت و افتخار ایران اسلامی بوده و خواهد بود.

رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان تصریح کرد: برای جوان انقلابی فرقی نمی کند که میدان کارزارش رویارویی با بَعث عراقی است یا داعش آمریکایی ویا حوادث طبیعی همچون سیل و زلزله، برایش تفاوت ندارد که اسلحه اش تفنگ باشد یا قلم و یا بیل.

وی گفت: مهم، دفاع و پاسداری از انقلاب اسلامی، چه در لباس سبز سپاهی و بسیجی، یا در لباس سفید پزشکی، با عمامه باشد یا چکمه،

حجت الاسلام و المسلمین قطبی افزود: زیباتر آنکه بر سر، عمامه، بر تن، لباس سپاهی و به پا چکمه ارتشی داشته باشد و با بیلِ کشاورز و فرغونِ کارگر در کنار عرب اهواز یا لرِ لرستان برای میهن اسلامی خدمت کند.

وی در پایان گفت: مَه رویانِ چکمه پوش، که عبادت شعبانیه خود را با "مُوَاسَاةَ مَنْ قَتَّرْتَ عَلَیْهِ مِنْ رِزْقِکَ" به صورت عملی تقدیم به پیشگاه خداوند کرده تا برای آینده انقلاب دست در دست مردم عزیز  و شریف ایران اسلامی، گام دوم را محکم و اساسی بردارند.

 

نظر شما