استاندار اصفهان در بازدید از سیتی سنتر اصفهان:

کشور درگیر جنگ اقتصادی و تحریم‌ها است/ قوانین حمایت از بخش خصوصی با شرایط عادی متفاوت است

۱۳۹۸/۰۲/۰۲ - ۱۶:۱۸:۴۶
کد خبر: ۸۳۷۰۰۲
کشور درگیر جنگ اقتصادی و تحریم‌ها است/ قوانین حمایت از بخش خصوصی با شرایط عادی متفاوت است
استاندار اصفهان گفت: امروز کشور درگیر جنگ اقتصادی تمام عیار و تحریم های ناجوانمردانه است و قوانین و مقررات حمایت های از بخش خصوصی و تولید کننده در این شرایط با شرایط عادی بسیار متفاوت است.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، عباس رضایی در جریان بازدید از از بخش های مختلف مجموعه تجاری، فرهنگی و فروشگاهی سیتی سنتر اصفهان اظهار کرد: این مجموعه طراحی زیبا، جالب و جامعی در همه ابعاد دارد و مهمترین ویژگی این مجموعه این است که تنها با دیدتجاری و سوددهی، راه اندازی نشده بلکه به کارآفرینی، مسائل فرهنگی و ایجاد نشاط و آسایش برای بازدید کنندگان هم توجه شده است.

استاندار اصفهان با بیان اینکه نوآوری، مصرف بهینه انرژی و استفاده بهینه از فضاها و احداث فضاهای فرهنگی همچون سالن های سینما، تئاتر و موزه در این مجموعه مورد توجه جدی قرار گرفته است، تصریح کرد: سرمایه گذاران باید با بازدید از این مجموعه ها به مواردی از قبیل مسائل اجتماعی و فرهنگی و همچنین مصرف بهینه انرژی و آب و آسایش و رفاه خریداران توجه بیشتری داشته باشند.

رضایی با اشاره به اینکه توسعه جامعه فقط در زمینه اقتصادی نیست؛ افزود: باید توسعه همه جانبه و در همه ابعاد مورد توجه قرار گیرد تا برای سرمایه گذاران و مردم ارزشمند باشد.

وی ضمن ابراز خرسندی از وجود این قبیل مجموعه ها در استان، اظهار کرد: انتظار می رود که سرمایه گذاران با این دید و تفکر جامع و زیبا و مفید در راستای کارآفرینی در استان قدم بردارند.

عباس رضایی همچنین در خصوص رفع مشکلات بنگاههای اقتصادی بخش خصوصی، ادامه داد: امروز کشور درگیر جنگ اقتصادی تمام عیار و تحریم های ناجوانمردانه است و قوانین و مقررات حمایت های از بخش خصوصی و تولید کننده در این شرایط با شرایط عادی بسیار متفاوت است.

استاندار اصفهان با تاکید بر اینکه باید همه دست بدست هم دهند و در راستای رفع مشکلات مجموعه ها و بنگاههای اقتصادی بخش خصوصی قدم بردارند، افزود: امیدواریم که همانند گذشته بتوانیم در برابر تحریم های ظالمانه و ناجوانمردانه آمریکا سربلند شویم.

 

 

نظر شما