مدرس دوره مربیگری بین‌المللی سطح یک جهانی تنیس روی میز:

دوره مربیگری بین المللی سطح یک جهانی تنیس روی میز به میزبانی استان اصفهان در حال برگزاری است/ سومین میزبانی هیات تنیس روی میز استان اصفهان از دوره مربیگری بین المللی سطح یک جهانی در دو سال اخیر

۱۳۹۸/۰۲/۰۲ - ۱۴:۰۳:۵۵
کد خبر: ۸۳۷۰۴۳
دوره مربیگری بین المللی سطح یک جهانی تنیس روی میز به میزبانی استان اصفهان در حال برگزاری است/  سومین میزبانی هیات تنیس روی میز استان اصفهان از دوره مربیگری بین المللی سطح یک جهانی در دو سال اخیر
مدرس دوره مربیگری بین‌المللی سطح یک جهانی تنیس روی میز گفت: دوره مربیگری بین المللی سطح یک جهانی تنیس روی میز به میزبانی استان اصفهان از یک تا 6 اردیبهشت ماه در حال برگزاری است.

امیر عمیدی در گفت و گو با خبرگزاری برنا در اصفهان اظهار کرد: دوره مربیگری بین المللی سطح یک جهانی تنیس  روی میز به میزبانی  استان اصفهان از یک تا 6 اردیبهشت ماه در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه این دوره یکی از بالاترین سطوح مربیگری است و استان اصفهان توانسته در دو سال اخیر برای سومین بار  میزبانی این دوره را بگیرد، ادامه داد: این دوره 60 ساعته به آقایان اختصاص دارد و چون بین المللی است شرکت کنندگان می‌توانند از سراسر جهان در آن شرکت کنند.

مدرس دوره مربیگری بین‌المللی سطح یک جهانی تنیس روی میز گفت: در این دوره 23 نفر از استان اصفهان و 7 نفر از استان های کرمانشاه، کردستان، خوزستان، یزد، تبریز و تهران شرکت می‌کنند.

عمیدی افزود: این دوره شامل 30 ساعت کلاس تخصصی است که شرکت کنندگان موظف اند در آزمون بعد از کلاس حداقل 70 نمره از 100 نمره را کسب کنند تا بتوانند در استان های خود دوره کارورزیشان را زیر نظر مربیان با تجربه و  برای بازیکنان سنین 5 تا 10 سال و حداقل یک معلول  برگزار کنند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز