فرمانده انتظامی استان اصفهان خبر داد:

کشف ۵۱۰ کیلو تریاک درعملیات مشترک پلیس اصفهان و سیستان و بلوچستان

۱۳۹۸/۰۲/۰۴ - ۰۹:۱۹:۱۲
کد خبر: ۸۳۷۷۴۹
کشف ۵۱۰ کیلو تریاک درعملیات مشترک پلیس اصفهان و سیستان و 
بلوچستان
فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف 510 کیلو تریاک ، با هدایت اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی در شهرستان "ایرانشهر" استان "سیستان و بلوچستان" خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، سردار مهدی معصوم بیگی  اظهار کرد: ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان با اشرافیت اطلاعاتی خود مطلع شدند، تعدادی قاچاقچی تصمیم دارند محموله ای از مواد افیونی را از مرزهای شرقی کشور به استان اصفهان منتقل کنند که بلافاصله موضوع به ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان" سیستان و بلوچستان" اطلاع داده شد.

وی افزود: سرانجام روز گذشته ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سیستان و بلوچستان با هدایت اطلاعاتی و عملیاتی ماموران پلیس اصفهان موفق شدند یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس حامل مواد مخدر و 2 دستگاه خودروی سواری پژو 405 متعلق به قاچاقچیان را در شهرستان ایرانشهر شناسایی و طی یک عملیات ضربتی متوقف کردند.

این مقام انتظامی اظهار کرد: ماموران در این عملیات طی بازرسی از خودروی سواری پژو پارس 510 کیلو تریاک که به صورت حرفه ای زیر صندلی های خودرو جاسازی شده بود را کشف شد.

وی با اشاره به اینکه 3 قبضه سلاح جنگی نیز از قاچاقچیان کشف شده است  بیان کرد: در این عملیات  4 قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان در پایان گفت: برخورد با سوداگران مرگ و قاچاقچیان افیونی به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی بوده و ماموران پلیس  هرگز اجازه جولان به این گونه افراد را نخواهند داد .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز