سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن:

اصفهان زمانی کامل است که زاینده‌رود خشک نشده باشد

۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۰:۰۵:۳۷
کد خبر: ۸۳۸۷۴۴
اصفهان زمانی کامل است که زاینده‌رود خشک نشده باشد
سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در واکنش به این پرسش که آیا دوست دارد در این تیم بماند یا خیر، گفت: بله من حتی وسایلم را هم جابه‌جا کرده‌ام. با افتخار اینجا حضور دارم. فارغ از بحث فوتبال از اصفهان خوشم آمده است. این شهر زمانی کامل می‌شود که زاینده‌رود خشک نشده باشد. ایرانی‌ها در همه جا میهمان‌نواز هستند و میهمان را روی چشمان خود می‌گذارند.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، علیرضا منصوریان پس از پیروزی 2 بر صفر تیمش مقابل تراکتورسازی تبریز در هفته بیست‌و‌هفتم لیگ برتر اظهار کرد: از روزی که به این شهر آمدم فضای رسانه‌ای رقابت و عجیب و غریبی بین ذوب‌آهن و سپاهان نیست. اول از همه دست هوادارانی که آمدند را می‌بوسم. آنها می‌توانستند در خانه بشینند و هر دو بازی همزمان را ببیند. خدا را شکر می‌کنم و حتماً باید امشب دو رکعت نماز شکر بخوانم.

وی افزود: بازی فوق‌العاده خوبی بود. فکر نمی‌کردم در اصفهان حریف ما را سورپرایز کند. تراکتورسازی در 10 دقیقه اول بازی را خیلی خوب شروع کرد. چهار - پنج بازیکن این تیم بودند که ما را تحت فشار قرار دادند. اشکان دژاگه که یک سر و گردن از لیگ ما بالاتر است، علاوه بر او احسان حاج‌صفی، مسعود شجاعی و دو بازیکن از تیم ما که الان در تراکتورسازی حضور دارند یعنی دانیال اسماعیلی‌فر و مهدی مهدی‌پور کلاس متفاوتی نسبت به سایر بازیکنان داشتند. حدادی‌فر هم یک رهبر کامل برای تیم ما بود. ضمن اینکه رشید مظاهری هم روز فوق‌العاده خوبی داشت.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن تصریح کرد: ما این ریسک را قبول کردیم تا به جوانانمان بازی بدهیم. قبول دارم این ترس وجود دارد اما امروز فوق‌العاده بودیم. در نیمه اول تراکتورسازی بهتر از ما بود اما در نیمه دوم طبیعی بود با توجه به فشارهایی که حریف می‌آورد از پلن A تیم‌مان فاصله بگیریم. روی ضربه پنالتی هم اعتقادم این است اگر آن توپ تبدیل به گل می‌شد احتمال داشت اتفاقات زیادی پس از آن رخ دهد.

منصوریان در واکنش به طرح این موضوع که شاید اگر کمی زودتر به ذوب‌آهن می‌آمد شرایط این متفاوت‌تر می‌شد، گفت: این اتفاقات لطف خداوند است. فکر می‌کنم من در بهترین زمان ممکن به ذوب‌آهن آمدم و با صبوری سعید آذری توانستیم موفق شویم. من هم دوست دارم با جوانان کار کنم. در ذوب‌آهن سطح توقعات منطقی است. در خیلی از جاها اصلاً توقعات منطقی وجود ندارد. خدا را شکر می‌کنم به موقع به ذوب‌آهن آمدم اما بعضی اوقات در روی پاشنه نمی‌چرخد. خدا را شکر تیم ما هواداران خیلی خوبی هم دارد. زمانی که در استقلال بازی می‌کردم فقط به این شهر می‌آمدم و می‌رفتم و از هواداران آن اطلاعی نداشتم. تا الان حرف زشتی از زبان این هواداران نشنیده‌ام امیدوارم از الان به بعد هم چیزی از آنها نشنوم. دوست دارم جوانان خوبی در این تیم پرورش دهم. ضمن اینکه از مربیان آکادمی ذوب‌آهن هم تشکر می‌کنم که فوق‌العاده خوب کار کردند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا فصل آینده نیز در تیم ذوب‌آهن حضور خواهد داشت گفت: من اجازه تصمیم‌گیری در این مورد ندارم. باعث افتخارم است که باشگاه ذوب‌آهن سراغ من آمده است. این باشگاه آنقدر مظلوم است که نایب قهرمانی آسیایی آن هم گم شده است.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در واکنش به این پرسش که آیا دوست دارد در این تیم بماند یا خیر، عنوان کرد: بله من حتی وسایلم را هم جابه‌جا کرده‌ام. با افتخار اینجا حضور دارم. فارغ از بحث فوتبال از اصفهان خوشم آمده است. این شهر زمانی کامل می‌شود که زاینده‌رود خشک نشده باشد. ایرانی‌ها در همه جا میهمان‌نواز هستند و میهمان را روی چشمان خود می‌گذارند.

منصوریان در واکنش به این موضوع که شاید اگر ذوب‌آهن در این بازی موفق به پیروزی نمی‌شد عده‌ای به دلیل استراحت به برخی از بازیکنان از او ایراد می‌گرفتند گفت: باورتان نمی‌شود ما امروز با استرس وارد زمین شدیم چون در فضای مجازی جریان‌هایی کار می‌کنند که عجیب و غریب است. مثل اینکه قرار است ترکیب ما را آنها بچینند. همه بچه‌های ما خوبند. ما بیشتر به یک چیز نگاه می‌کنیم آن هم این است که فاصله بازی‌هایمان هر سه الی چهار روز یک بازی است. بازی با الوصول را انجام دادیم و بعد از آن مجبور شدیم 48 ساعت به قاسم حدادی‌فر استراحت کامل دهیم. محمدرضا حسینی هم تمام بازی‌های ما را پشت هم انجام داده است.

وی یادآور شد: به بچه‌های تیمم گفته بودم که اشکان دژاگه در جریان بازی خسته نمی‌شود و ممکن است هر لحظه جریان مسابقه را تغییر دهد. یک تشکر ویژه و عذرخواهی هم باید از تیم داوری انجام دهم. در صحنه پنالتی من حساسیت به خرج دادم آن هم نه به خاطر خود پنالتی بلکه قبل از آن در دو صحنه روی بازیکنان ما خطا شد. فکر می‌کنم داور در آن صحنه در قبال من کمی صبوری به خرج داد. همانطور که انتقاد می‌کنیم باید بعضی وقت‌ها عذرخواهی هم کنیم. زرگر جزو معدود داورانی است که کنترل بسیار خوبی در جریان بازی دارد. ما چند داور خیلی خوب داریم که سرآمد همه آنها علیرضا فغانی است. به دوستان هم گفته‌ام وقتی فغانی قضاوت می‌کند مثل اینکه در مدرسه فوتبال بازی انجام می‌شود. ما باید از گروه پزشکی خودمان هم تشکر کنیم. باورتان نمی‌شود ما امشب که بازی کردیم فقط تا ساعت 12 شب وقت خوشحالی داریم.

 

نظر شما