پایان رقابت ساحلی‌بازان هندبال ایران در اصفهان

۱۳۹۸/۰۲/۰۸ - ۰۹:۵۵:۵۴
کد خبر: ۸۳۹۲۴۰
پایان رقابت ساحلی‌بازان هندبال ایران در اصفهان
تیم‌های بزرگسالان هرمزگان و اصفهان به مقام قهرمانی مسابقات هندبال ساحلی هفته فرهنگی اصفهان دست یافتند.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، هفتمین دوره مسابقات هندبال ساحلی نکوداشت هفته فرهنگی اصفهان که از روز پنجشنبه پنجم اردیبهشت‌ماه در زمین ساحلی پارک ناژوان آغاز شده بود شامگاه شنبه با برگزاری دیدارهای فینال به پایان رسید.

بیش از 60 تیم از سراسر کشور در 3 رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در 2 بخش دختران و پسران در این دوره از رقابت‌ها حضور داشتند و تیم ملی عمان نایب‌ قهرمان آسیا نیز به عنوان تیم مهمان در این مسابقات حضور داشت.

در بخش بانوان و در رده سنی نوجوانان تیم‌ ناحیه سه اصفهان قهرمان شد و تیم‌های شاهین‌شهر و هرمزگان به ترتیب دوم و سوم شدند.

در رده سنی جوانان تیم هندبال ساحلی سپاهان بر سکوی نخست ایستاد، شاهین‌شهر اصفهان دوم شد و خمینی‌شهر اصفهان در جایگاه سوم قرار گرفت.

این مسابقات در رده سنی بزرگسالان نیز با قهرمانی تیم استان هرمزگان به پایان رسید و تیم پیمونه اسپادانا و سپاهان اصفهان دوم و سوم شدند.

اما در بخش مردان و در رده سنی نوجوانان تیم‌های هندبال ساحلی آموزش و پرورش خمینی‌شهر، فارس و درگزین همدان به ترتیب اول تا سوم شدند.

در رده سنی جوانان تیم اصفهان جام قهرمانی را بالای سر برد و تیم‌های نجف‌آباد و فلاورجان مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

در رده سنی بزرگسالان هم اصفهان به مقام قهرمانی رسید، شهرداری انزلی نایب‌قهرمان شد و بوشهر بر سکوی سوم ایستاد.

در حاشیه این مسابقات که از سوی هیئت هندبال استان و شهرداری اصفهان انجام شد یک دوره داوری درجه دو هندبال ساحلی نیز برگزار شد.

در این اختتامیه سلطان حسینی مدیرکل ورزش وجوانان استان، فریده روشن، رییس کمیسیون فرهنگی و ورزشی شورای شهر اصفهان، دکترعبدالحسینی مدیرکل صداوسیمای مرکزاصفهان،برومندمدیرکل تعاون وکارواموراجتماعی، ناظریان معاونت سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری اصفهان، روسای هیاتهای ورزشی استان پیشکسوتان ،ورزشکاران وسایرمسئولین حضور داشتند.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز