مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان خبر داد:

ورود وزارت ورزش و جوانان به نیازسنجی در ورزش بانوان

۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۱۵:۴۰:۲۶
کد خبر: ۸۴۱۲۹۰
ورود وزارت ورزش و جوانان به نیازسنجی در ورزش بانوان
مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: وزارت ورزش و جوانان در بحث نیازسنجی افراد در حوزه ورزش ورود کرده و اگر طرحی ویژه توسعه بانوان ارائه می شود مسئولین ورزش بانوان در سراسر کشور باید با برنامه ریزی صحیح در حوزه بانوان نیاز سنجی کنند، همچنین واحد ورزش بانوان باید با دستگاه ها و ارگان های دیگر جهت توسعه و ارتقا ورزش تعامل داشته باشد چراکه اگر این چنین شود به طور حتم تسهیلات خوبی در جهت توسعه ورزش بانوان ایجاد می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، گردهمایی مسئولین ورزش بانوان منطقه 3 کشور(مرکزی ، یزد، اصفهان ) با حضور دکتر سلطان حسینی مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان و علیرضا امینآزاده  معاون توسعه ورزش و جوانان استان اصفهان نسرین، شاکری فرد رئیس گروه ورزش بانوان و فریده روشن عضوشورای شهر به میزبانی اداره کل ورزش و جوانان استان برگزارشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در این نشست گفت: خوشبختانه در استان اصفهان، شهرداری ها، شوراها و دستگاه های اجرایی در جهت توسعه ورزش بانوان همگام با اداره ورزش و جوانان بوده اند و فکر می کنم در حوزه همگانی ورزش بانوان بار عمده ای بر دوش شهرداری ها می باشد که در این زمینه فعالیت های خوبی انجام شده است.

وی تصریح کرد: دیگر استان ها همچون اصفهان باید اعضای شورای شهرها را پیرامون ورزش توجیه کنند تا از منابع نیروی انسانی و معنوی بهره کافی را در جهت توسعه ورزش ببرند، بطور مثال با همکاری اداره کل ورزش و جوانان با شهرداری اصفهان اجرای مسابقات چوگان پس از چندین سال در میدان نقش جهان باعث شد ورزش چوگان در جهان به نام ایران ثبت شود.

دکتر سلطان حسینی ادامه داد: خوشبختانه وزارت ورزش و جوانان در بحث نیازسنجی افراد در حوزه ورزش ورود کرده و اگر طرحی ویژه توسعه بانوان ارائه می شود مسئولین ورزش بانوان در سراسر کشور باید با برنامه ریزی صحیح در حوزه بانوان نیاز سنجی کنند، همچنین واحد ورزش بانوان باید با دستگاه ها و ارگان های دیگر جهت توسعه و ارتقاء ورزش تعامل داشته باشد چراکه اگر این چنین شود به طور حتم تسهیلات خوبی در جهت توسعه ورزش بانوان ایجاد می شود.

وی ادامه داد: با توجه به تقسیم بندی در حوزه ورزش بانوان، استان های منطقه 3 کشور می تواند در بحث میزبانی تیم به تیم، اردوهای مشترک تیم های ورزشی، برگزاری مسابقات و... با هم تعامل داشته باشند و این را بگویم استان اصفهان آمادگی میزبانی کارگاه های دانش افزایی را در بخش بانوان دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز