مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان:

مسابقات استعدادیابی ورزشی در تابستان برگزار می‌شود

۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۰۹:۱۶:۲۵
کد خبر: ۸۴۱۵۷۹
مسابقات استعدادیابی ورزشی در تابستان برگزار می‌شود
مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: امسال از سه ماه قبل برنامه ریزی استعدادیابی ورزشی صورت گرفته و مسابقات در تابستان برگزار می شود تا همچون پارسال بتوانیم بالاترین میزان مشارکت در این بخش را داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، محمد سلطان حسینی در حاشیه اولین آیین تجلیل از قهرمانان و نام آوران کشتی اصفهان در گفت و گو با خبرگزاری برنا در اصفهان، با اشاره به اینکه در گذشته هم مراسم های مشابه در تجلیل از قهرمانان و نام آوران کشتی برگزار شده اظهار کرد: تجلیل از قهرمانان رشته های ورزشی انگیزه و میل ورزشکاران را به رشته ورزشی افزایش می دهد و توفیقات مهمی برای کشور و استان کسب خواهد شد.

محمد سلطان حسینی ادامه داد: با اینکه در تمام دنیا ممکن است ورزش خاصی محبوبیت بیشتری در بین مردم داشته باشد اما در کشورما ورزش هایی نظیر کشتی بسیار محبوب است.

وی افزود: در چند سال گذشته، با رایزنی هایی که صورت گرفته، رشته های غیرتوپی نظیر تیروکمان، وشوو، سه گانه، شمشیربازی، دومیدانی، والیبال نشسته و دوچرخه سواری در باشگاه های سپاهان، ذوب آهن، گیتی پسند، نامی نو سرمایه گذاری  و حمایت شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان با اشاره به اولین دوره برگزاری استعدادیابی ورزشی در سال گذشته تصریح کرد: امسال از سه ماه قبل برنامه ریزی استعدادیابی ورزشی صورت گرفته و مسابقات در فصل دوم تابستان برگزار می شود تا همچون پارسال بتوانیم بالاترین میزان مشارکت در این بخش را داشته باشیم.

ک،ع/ 1

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز