رییس شورای اسلامی شهر اصفهان:

تحلیل‌های زاینده رود مبتنی بر واقعیت نبود

۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۱۰:۰۱:۵۳
کد خبر: ۸۴۲۲۹۵
تحلیل‌های زاینده رود مبتنی بر واقعیت نبود
رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: سیل اخیر و بارندگی‌ها نشان داد بسیاری از تحلیل‌ها در خصوص رودخانه زاینده رود مبتنی بر واقعیت نبود و خشکسالی‌ها مبنا بودند.
به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، فتح الله معین صبح امروز (یکشنبه) در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان، اظهار کرد: مجموعه فروشگاه‌های کوثر و میادین میوه و تره‌بار در خصوص کیفیت و کنترل نرخ‌ها توجه بیشتری در طول ماه رمضان داشته باشند.
وی با اشاره به احتمال قطع شدن آب زاینده رود در خردادماه گفت: با صرفه‌جویی مصرف کنندگان امید داریم شاهد جاری بودن زاینده رود تا پایان تابستان باشیم.
رییس شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: سیل اخیر و بارندگی‌ها نشان داد بسیاری از تحلیل‌ها در خصوص رودخانه زاینده رود مبتنی بر واقعیت نبود و خشکسالی‌ها مبنا بودند. این آب هایی که به خلیج فارس رفت نشان داد انتقال آب بین حوضه ای برای شرب و صنعت می‌تواند مشکلات فلات مرکزی را برطرف کند. همچنین استفاده از روان‌آب‌های سطحی می‌تواند برای ایجاد زندگی در فلات مرکزی مورد استفاده قرار گیرد.
معین افزود: در حال حاضر دو استان کشور از حقابه کشاورزان برای مصارف شرب و صنعت استفاده می‌کنند که امیدوارم دولت تعهدات خود را عمل کند و آب کشاورزان اصفهان را به تمامی تامین کند و برای نیازها فکری اساسی شود. کارهای عمرانی در سد و تونل سوم به خوبی پیش می‌رود و امیدواریم بتوانیم از آن بهرمند شویم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز