نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان:

حرمت و جایگاه معلمان خدشه‌دار شده است

۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۱۴:۵۷:۰۱
کد خبر: ۸۴۲۳۳۵
حرمت و جایگاه معلمان خدشه‌دار شده است
نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: آموزش و پرورش باید از این غفلت نجات پیدا کند و بداند اگر به مقام معلم آن طور که باید، توجه نکند، آینده‌ای زیانبار در انتظار کشور خواهد بود. حرمت و جایگاه معلمان به شدت مخدوش شده و انگیزه‌های آنان تنزل یافته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، علیرضا نصر اصفهانی صبح امروز (یکشنبه) در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به هفته نکوداشت مقام معلم اظهار کرد: این هفته یادآور ضرورت توجه به مقام معلم برای توسعه و تعالی کشور است.

وی ادامه داد: معلمان قشری موثر، مرجع و تاثیرگذار بر آینده هستند. آموزش و پرورش باید از این غفلت نجات پیدا کند و بداند اگر به مقام معلم آن طور که باید، توجه نکند، آینده‌ای زیانبار در انتظار کشور خواهد بود. حرمت و جایگاه معلمان به شدت مخدوش شده و انگیزه‌های آنان تنزل یافته است.

نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: زمان آن رسیده تا از شعار دادن در رابطه با معلمان دست بکشیم و معلمان را به معنای واقعی و در عمل تکریم کنیم. باید معلمان را به منزلت واقعیشان برسانیم.

نصر اصفهانی همچنین با اشاره به روز کارگر ادامه داد: اقدام زیبای شهرداری اصفهان را در زمینه دعوت از 30 هزار کارگر و برگزاری جشنی طی پنج شب متوالی، تقدیر می‌کنم. امیدوارم اینگونه برنامه‌ها افزایش پیدا کند و خدمت رسانی به این قشر زحمتکش نیز افزایش پیدا کند.

 

 

 

نظر شما