‌رییس کمیسیون فرهنگی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان تاکید کرد:

ضرورت پرهیز از توهین جنسیتی در برنامه‌های فرهنگی شهر اصفهان

۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۱۶:۱۷:۴۸
کد خبر: ۸۴۲۳۹۴
ضرورت پرهیز از توهین جنسیتی در برنامه‌های فرهنگی شهر اصفهان
رییس کمیسیون فرهنگی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: ضروری است شهرداری با برگزاری برنامه های فرهنگی و تفریحی مناسب در فاصله زمانی پس از افطار علاوه بر تقویت روحیه معنوی در شهر باعث گسترش نشاط و حفظ اداب و سنت های این ماه کمک شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، فریده روشن در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان، اظهار کرد: درگزارش یک ساله پراکندگی شکایت های مردمی واصله به سامانه 137 بخش زیادی از درخواست های مردمی مربوط به سامان ددهی نمازخانه های پارک های سطح شهر بوده است.

وی افزود: اینک که در آستانه ماه مبارک رمضان هستیم شایسته است وضوخانه ها و نمازخانه های عمومی سطح شهر اصفهان بالاخص پارک ها و فضای سبز از جهت نظافت و کیفیت وسایل مورد نیاز مردم مورد توجه قرار گیرد.
رییس کمیسیون فرهنگی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: ضروری است شهرداری با برگزاری برنامه های فرهگی و تفریحی مناسب در فاصله زمانی پس از افطارعلاوه بر تقویت روحیه معنوی در شهرر باعث گسترش نشاط و حفظ اداب و سنت های این ماه کمک نماید.
روشن ادامه داد: علی رغم تذکر تذکرات متعدد و موکد به سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی مبنی بر توهین جنسیتی به زنان و بازتولید کلیشه های جنسیتی در رویداد های برگزار شده توسط این سازمان و دیگر بخش های شهرداری همچنان شاهد هستیم به سخیف ترین حالت ممکن به نام طنز زنان مورد تمسخر قرار می گیرند که نمونه اخیر آن می توان به ویژه برنامه سحرخیزتر از صبح اشاره کنم.
وی تاکید کرد: برای آخرین بار نسبت به پایان دادن به برنامه ها تذکر می دهم بی تردید ادامه وضع موجود در محتوای رویدادها و برنامه های سازمان فرهنگی و اجتماعی و ورزشی قابل اغماص و چشم پوشی نیست.
رییس کمیسیون فرهنگی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان تاکید کرد: لازم است سازمان فرهنگی به جای استفاده از چنین گروه هایی که ریشخند و تمسخر را جایگزین هنروالای تیاتر کرده اند از گروه های دانش آموزی ، دانشجویی و هنرمندی استفاده شود.
وی خاطرنشان کرد: در شرایط اقتصادی کنونی و باتوجه به شعار شورای شهر مبنی بر حمایت از گروه های مختلف مردم و انجمن های مردم نهاد رونق تیاتر و ارایه هنر فاخر به مردم همکاری با این گروه ها شایسته اقدام است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز