محمدعلی صفوی در گفت و گو با برنا:

فرزندم را حلال کنید

۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۱۳:۴۱:۵۴
کد خبر: ۸۴۶۵۷۴
فرزندم را حلال کنید
پدر بهنام صفوی در مراسم تشییع پیکر فرزندش گفت: اگر کدورت و کینه ای از فرزندم دارید حلالش کنید تا روحش در آرامش باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، خانه هنرمندان اصفهان آخرین وداع گاه بهنام صفوی با دوستدارانش شد. جمعیت سر از پا نمی شناختند تا خودشان را به پشت میله ها برسانند و از نزدیک شاهد مراسم تشییع جنازه پسر مودب موسیقی ایران باشند. بهنام صفوی کارش را از هیات ثامن الائمه آغاز کرد و همین باعث شد بعد از خواندن فاتحه جمعیت دست به سینه شوند و ذکر علی ابن موسی الرضا را زمزمه کنند. در آغاز مراسم پدر بهنام بر پشت بلندگو آمد و با صدای خسته و مغموم از جمعیت تشکر کرد و گفت پسرم را حلال کنید تا روحش آرام باشد.

ظهر امروز در حاشیه مراسم تشییع بهنام صفوی، پدر وی در گفت و گو با خبرگزاری برنا در اصفهان گفت: با دیدن این جمعیت در شوک به سر می برم و زبانم قاصر است. سرانجام بهنام بعد از تحمل سال ها درد و رنج دو روز گذشته در بیمارستان میلاد به آرامش رسید.

صفوی ادامه داد: هیچ گاه باور نمی کردم بهنام را به این زودی از دست بدهم و من و مادرش هر راهی بود رفتیم اما خداوند می خواست این گل را پیش خودش ببرد و کاری از دست ما بر نمی آمد و راضی به رضای خداوند هستیم.

وی با اشاره به اینکه بهنام صفوی در بین هنرمندان و طرفدارانش به مودب بودن مشهور بوده است ابراز داشت: خوشحالیم که در تربیت مان موفق بودیم و بهنام به دور از حواشی کارش را انجام می داد.

پدر صفوی افزود: امیدوارم هر کس کدورتی و کینه ای از بهنام دارد حلالش کند تا روح پسرم در آرامش باشد.

وی با اشاره به اینکه صدای بهنام در هنر موسیقی ایران به یادگار ماند اظهار داشت: اگرچه پسرم در جوانی به دیار باقی شتافت اما همین جمعیت که از سر اشتیاق به خانه هنرمندان اصفهان آمدند نشان می دهد که بهنام صفوی برای همیشه زنده است.

صدای آهنگ خدا بهنام صفوی از بلندگو پخش می شود و جمعیت با اشک هایشان او را همراهی می کنند.

ک.ع/ 1

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز