مدیرعامل کانون ورزشی حقوق دانان کشور خبر داد:

اصفهان میزبان مسابقات کشوری فوتبال و والیبال حقوق‌دانان در مهرماه

۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۳:۵۱:۵۰
کد خبر: ۸۴۷۵۳۸
اصفهان میزبان مسابقات کشوری فوتبال و والیبال حقوق‌دانان در مهرماه
مدیرعامل کانون ورزشی حقوق دانان کشور گفت: تصمیم داریم در تمام رشته های ورزشی فعالیت داشته باشیم تا هر کسی در رشته مورد علاقه خودش ورزش کند به همین خاطر مهرماه سال جاری در اصفهان میزبان مسابقات فوتبال و والیبال جامعه حقوق دانان ایران خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، مسابقات رایانه ای در رشته فیفا 2019 از سوی کانون ورزشی حقوق دانان ایران و با همکاری رضوانی گیم در جام دیجیتال برگزار شد که در این مسابقات، وکیل حمید افتخاری مقام سوم، سردفتر محسن ناظمی مقام دوم و سردفتر علی نویدی مقام اول را کسب کردند.

سید مجتبی طباطبایی مدیرعامل کانون ورزشی حقوق دانان کشور نیز در رابطه با این مسابقات توضیح داد: اولین مسابقات بازی های رایانه ای و دیجیتال را در رشته فیفا 2019 توانستیم برگزار کنیم که این دوره را با موفقیت پشت سر گذاشتیم.

وی ادامه داد: جامعه حقوق دانان و شغل وکالت از جمله مشاغل سخت و پر استرس هستند که هدف اصلی ما دور نگه داشتن این عزیزان از استرس های کاری و ایجاد ذهنی آرام می باشد.

طباطبایی گفت: ما تصمیم داریم در تمام رشته های ورزشی فعالیت داشته باشیم تا هر کسی در رشته مورد علاقه خودش ورزش کند به همین خاطر مهرماه سال جاری در اصفهان میزبان مسابقات فوتبال و والیبال جامعه حقوق دانان ایران خواهیم بود و همچنین در هفته جاری به اتفاق حسین شمس سرمربی اسبق تیم ملی فوتسال و دبیر کانون ورزشی حقوق دانان کشوردر کیش جلسه ای را خواهیم داشت تا شرایط برگزاری اولین دوره مسابقات فوتسال وکلای جهان را بررسی کنیم.

رسول رضوانی مدیر جام دیجیتال در خصوص برگزاری این مسابقات اظهار داشت: از اینکه یک دوره مسابقات رایانه ای بین جامعه حقوق دانان کشور در جام دیجیتال برگزار شد بسیار خوشحال هستم. ما برای اینکه بتوانیم سطح انگیزه و خلاقیت افراد و به خصوص جامعه حقوق دانان را بالا ببریم باید تفریح و سرگرمی را بین آنها افزایش بدهیم.

وی ادامه داد: ما با ایجاد فضای تفریحی و سرگرمی به خصوص در قالب مسابقه می توانیم جریان سازی شور و نشاط را بین حقوق دانان ایجاد کنیم که همین موضوع قطعاً در نوع رفتار و انرژی آنها تأثیر خواهد گذاشت.

رضوانی بیان کرد: امیدوارم این دوره از مسابقات بازهم برگزار و منجر به یک اتفاق برای تمام دستگاه ها و ارگان های مختلف بشود و به امید روزی که نشاط و شور اجتماعی در بین مردم ما افزایش پیدا کند و باعث خلاقیت، کار و فعالیت باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز