مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اصفهان:

با وحدت و تبعیت از رهبری دشمنان به اهدافشان نمی‌رسند

۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۳:۴۹:۳۰
کد خبر: ۸۴۷۹۹۴
با وحدت و تبعیت از رهبری دشمنان به اهدافشان نمی‌رسند
مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اصفهان، گفت: ما همان کشوری هستیم که با کمترین امکانات و با دستانی خالی عملیات بزرگ بیت المقدس را با عنایت الهی به سرانجام رساندیم و امروز با دستاوردهای دفاع مقدس و تلاش جوانان متخصص در ابعاد مختلف تبدیل به یک کشور قدرتمند شده‌ایم و اگر وحدت مردم و تبعیتشان از رهبری بر جایگاه خود استوار باشد دشمنان به اهدافشان نخواهند رسید.
به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، سردار مجتبی شیروانیان، در نشست خبری به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر، اظهار کرد:  عملیات بیت المقدس یکی از عملیات بزرگ و فتوحات رزمندگان اسلام بود و نمی‌توان گفت تنها سپاه پاسداران، ارتش و یا بسیج فاتحان این عملیات بودند بلکه همه دست به دست یکدیگر این عملیات را به سرانجام رساندند‌.
وی ادامه داد: وظیفه ملی و دینی ما این است که در بزرگداشت این ایام الله کوشا باشیم و قطعا هم ملت ایران، دستگاه مربوطه و اصحاب رسانه همچون گذشته اقدامات لازم را انجام خواهند داد.
مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اصفهان، تصریح کرد: ما همان کشوری هستیم که با کمترین امکانات و با دستانی خالی عملیات بزرگ بیت المقدس را با عنایت الهی به سرانجام رساندیم  و امروز با دستاوردهای دفاع مقدس و تلاش جوانان متخصص در ابعاد مختلف تبدیل به یک کشور قدرتمند شده‌ایم و اگر وحدت مردم و تبعیتشان از رهبری بر جایگاه خود استوار باشد دشمنان به اهدافشان نخواهند رسید.
شیروانیان در خصوص ستاد بزرگداشت سی وهفتمین سالروز آزادسازی خرمشهر، تاکید کرد: این ستاد فعالیت خود را از سال گذشته به ریاست استاندار و به دبیری بنیاد آغاز کرده است و با تشکیل کمیته های متعدد به جمع بندی برای سوم خرداد رسیده اند و گرامی داشت ایام الله آزاد سازی خرمشهر از چهارشنبه اول خرداد ماه  ۹۸، تا شنبه چهارم خرداد ماه به مدت چهار روز با شعار محوری ما پیروزیم ادامه خواهد داشت.
وی اضافه کرد: هم سوی این اقدامات سعی شده با بیانیه گام دوم انقلاب همگام شویم و امسال باتوجه به این موضوع که ایام آزاد سازی خرمشهر با ماه مبارک رمضان مقارن شده است سعی شده این روزها با حضور راویان دفاع مقدس در مساجد و تکایا سپری شود و دوستان ما در سازمان تبلیغات از طریق کانون های فرهنگی مساجد و بسیج محلات در تلاش هستند با اقدامات خود نقش موثری در اجرای برنامه ها داشته باشند.
مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اصفهان با اشاره به فضاسازی در خصوص آزادسازی خرمشهر در سوم خردادماه، خاطرنشان کرد: بحث فضاسازی شهری با دوستان ما در شهرداری است و اگر نمایندگان آنها در این جلسه حاضر باشند برنامه های خود را به طور کامل اعلام خواهند کرد و همگی براین هستیم که  نباید اجازه دهیم یاد و خاطره شهدای گران قدر و سلحشوری ملت بزرگ ایران تحت تاثیر مشکلات اقتصادی قرار گیرد.
 

 

نظر شما