استاندار اصفهان:

دست گذاشتن روی نداشته‌ها خدمت نیست/ با گسترش اخبار بد سرباز پیاده نظام علیه کشور نباشیم

۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۰:۴۹:۵۷
کد خبر: ۸۴۸۳۲۷
دست گذاشتن روی نداشته‌ها خدمت نیست/ با گسترش اخبار بد سرباز پیاده نظام علیه کشور نباشیم
استاندار اصفهان گفت: اگر فقط بر مسائل کوچک و نداشته‌هایمان دست بگذاریم، خدمت نیست، امروز جامعه ما نیاز به نشاط و امید دارد. اگر در این خصوص اقدامی نکنیم، به خصوص در مورد قشر جوان، خسران کرده‌ایم.
به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، عباس رضایی شامگاه گذشته  در آیین چهاردهمین جشنواره روابط عمومی استان اظهار کرد: در جمع روابط عمومی و خبرنگاران سخن گفتن بسیار دشوار است، چرا که آنها بسیار نکته‌پردازند و باید از رسانه و خبر گفت که خودتان اهل فن و توانایید. 
وی افزود: معمولا می گوییم روابط عمومی پل ارتباطی میان مدیران و مردم هستند، اما به شخصه شأن و شئونات این مقام را قدری بالاتر از این رسالت می دانم، یک روابط عمومی با نگرش خاصی که برای طرفین ایفا می کند می تواند خیلی از معضلات یک موسسه و جامعه را حل و فصل کند.
استاندار اصفهان ادامه داد: اطلاع روابط عمومی از قضایای مربوط به مجموعه از واجبات این رسالت است، اگر روابط عمومی، روابط عمومی خاص و ظریفی که باید را نداشته باشد، کار می لنگد. بنابراین امیدوارم دوستان روابط عمومی، به بهبود روابط عمومی شخصی خود نیز بپردازند.
رضایی تصریح کرد: برای اینکه یک روابط عمومی بتواند به صورت معقول به مجموعه خود بپردازد، باید دانش این کار را هم داشته باشد. متاسفانه امروز فکر می‌کنیم روابط عمومی کسی است که بتواند اخبار را بخواند، به مدیران منتقل کند و ارتباط با اجتماع را حفظ کند، در حالی که روابط عمومی، خود یک دانش است و به صورت قطع نباید از قافله علم روابط عمومی که به سرعت در حال رشد است عقب بمانیم.
استاندار اصفهان گفت: دانش و بینش روابط عمومی در کاروان علمی روابط عمومی به سرعت در حال رشد و شکل گیری است، پس اکتفا کردن به دانش سنتی و معمول کار پسندیده‌ای نیست. به روز کردن دانش، خود در ابعاد مختلف و بهره‌گیری از ابزار نوین و به روز، بسیار مثمر برای رشد جامعه خواهد بود.
وی ادامه داد: روابط عمومی ها نباید بخشی‌نگر باشند و لازم است تا توسعه را هدف راه خود قرار دهند، زمانی می‌توان از توسعه سخن گفت که توسعه همه جانبه مد نظر باشد، در غیر این صورت مسائل توسعه‌ای را هدر می دهیم.
رضایی گفت: باید از پتانسیل‌های موجود استفاده درست کنیم، در شرایطی که جنگ اقتصادی وجود دارد انگشت گذاشتن بر تنگناهای موجود مسئله‌ای از مسائل اساسی را حل نمی‌کند.
استاندار اصفهان ادامه داد: جامعه امروز احتیاج به نشاط دارد و لازم است تا به تمام ابعاد آن بپردازیم، بنابراین با گسترش اخبار ناخوشایند بر اوضاع بد صحه نگذاریم و سرمایه‌های ملی و بخش‌های مختلف نظام را هدر ندهیم و سربازان پیاده‌نظام علیه کشور نباشیم.
وی افزود: اگر فقط بر مسائل کوچک و نداشته‌هایمان دست بگذاریم، خدمت نیست، امروز جامعه ما نیاز به نشاط و امید دارد. اگر در این خصوص اقدامی نکنیم، به خصوص در مورد قشر جوان، خسران کرده‌ایم.
رضایی گفت: امروز وظیفه و رسالت ما این است که روابط عمومی خود را غنی کنیم و خود را به امکانات لازم مجهز کنیم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز