در نشست هم اندیشی کمیته امداد و بهزیستی استان اصفهان تعیین شد؛

جمع‌آوری فطریه مردم استان اصفهان ساماندهی می‌شود

۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۲:۲۹:۳۹
کد خبر: ۸۵۰۸۸۳
جمع‌آوری فطریه مردم استان اصفهان ساماندهی می‌شود
مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان در نشست هم‌اندیشی با مدیرکل بهزیستی این استان گفت: صندوق‌های هر دو نهاد در عید فطر امسال با درج مجوز شورای زکات استان اصفهان بر پا خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، محمدرضا متین پور در  هم‌اندیشی با مدیرکل بهزیستی استان اصفهان برای عید فطر بابیان اینکه موازی کاری نهادهای حمایتی باعث اتلاف منابع می‌شود، اظهار کرد: کمیته امداد و بهزیستی استان اصفهان همواره هماهنگی مناسبی برای حذف نقاط همپوشانی مشترک داشته و دارند.

وی هدف از برگزاری این جلسه را رایزنی و تبادل‌نظر در مورد جمع‌آوری کمک‌های مردمی در ماه مبارک رمضان اعلام کرد و گفت: صندوق‌های جمع‌آوری فطریه هر دو نهاد در عید سعید فطر امسال با درج مجوز شورای زکات استان بر پا خواهند شد.

متین پور یادآور شد: بر اساس مصوبه شورای زکات استان که به‌صورت منظم و به ریاست آیت‌الله سید یوسف طباطبایی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه اصفهان برگزار می‌شود، جمع‌آوری زکات فطره باید با مجوز و نظارت این شورا انجام شود.

مدیرکل کمیته امداد اصفهان با اشاره به سواستفاده برخی فرصت‌طلبان از اعتماد مردم اصفهان در ایام عید سعید فطر، گفت: در ماه رمضان سال گذشته که اولین سال صدور مجوز جمع‌آوری زکات فطره برای خیریه‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد بود، از برپایی صندوق‌های بی هویت جلوگیری شد.

متین پور بهترین راه پرداخت زکات فطره برای آن دسته از همشهریانی که مستحق واقعی در اطراف خود نمی‌شناسند، اعتماد و اتکا به نهادهای پر سابقه و تحت نظارت دانست و تأکید کرد: کمیته امداد استان اصفهان به‌عنوان امین مردم و واسطه خیر با برخورداری از زیرساخت و تجربه‌های لازم، تمام مبالغ پرداختی را درزمینهٔ نیت افراد و در محل موردنظر آن‌ها هزینه می‌کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز