نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی:

آرمان‌های فلسطین تثبیت شده است

۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۴:۱۰:۲۳
کد خبر: ۸۵۲۸۳۵
آرمان‌های فلسطین تثبیت شده است
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز ملت ایران با حضور خود در ۹۵۰ نقطه در داخل کشور و بیش از ۵۰ کشور اعلام می کند که معامله غرب شکسته خورده و آرمان های فلسطین تثبیت شده است.
به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، احمد سالک ظهر امروز (جمعه) در مراسم روز قدس و پیش از خطبه های نماز جمعه اظهار کرد: شما مردم ایران در طی این 40 سال در گرما و سرما پای کار انقلاب و آرمان هایش بودید، امام علی (ع) گلایه می‌کند از مردمش که در تابستان بهانه گرما و در زمستان بهانه سرما می‌آورند.
وی ادامه داد: امیرالمؤمنین (ع) در خطبه 27 نهج البلاغه می فرمایند: "به من خبر رسیده یکی از لشکریان شام خلخال از پای زن یهودی درآورده و اگر کسی از شنیدن این خبر بمیرد رواست، 71 سال است رژیم صهیونیستی غده‌ای سرطانی را در قبله اول مسلمانان ایجاد کرده است."
وی افزود: نتیجه صهیونیست جز خونریزی و جنایت و آوارگی و کشتار وسیع مردم فلسطین نبوده است. ملت شریف ایران در روز قدس که روز دفاع از اسلام و انسانیت است، با هم به میدان آمده اند.
نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حضور شما مبین به کلام امام علی است که به فرزندانش گفت دشمن ظالم باش و از مظلوم دفاع کن. 
سالک خاطر نشان کرد: آمریکا جنایات سنگینی را مرتکب شده است. در سال های گذشته اعلام کرده است که پایتخت اسرائیل باید به قدس شریف برود. آمریکا طرح آخر خود که معامله غرب را به کار برده است.
وی گفت: آن ها می خواهند در تیر ماه اجلاسی با سران کشورهای اروپایی تشکیل بدهند تا فلسطین را به اسرائیل بفروشند و سخنی از قدس شریف نباشد. اما معامله غرب محتوای دروغین دارد و آن ایجاد امنیت برای اسرائیل است.
وی اظهار کرد: معامله قرن سرپوش گذاشتن شکست های متعدد آمریکا و اسرائیل است. معامله قرن به معنای تثبیت ۷۱ سال جنایت است و مرگ بر کسانی که در این اجلاس شرکت کنند. 
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی افزود: امروز ملت ایران با حضور خود در ۹۵۰ نقطه در داخل کشور و بیش از ۵۰ کشور اعلام می کنند که معامله غرب شکسته خورده است و آرمان های فلسطین تثبیت شده است.
سالک ادامه داد: شاهد افول و سقوط صهیونیست در منطقه و رشد مقاومت در سرزمین های فلسطین هستیم.
وی تصریح کرد: افول اسرائیل را در کمتر از ۲۵ سال می بینیم و شاهد فروپاشی اسرائیل خواهیم بود. امروز به نتانیاهو و ترامپ اعلام می کنیم سرنوشت شما همچون صدام، قزافی و ... خواهید بود و منتظر مرگ کثیف خود باشید.
سالک افزود: باید تلاش کنیم تا وحدت جهان اسلام را پشت رهبری بیشتر کنیم. باید حمایت از مردم مظلوم فلسطین را با کمک های مادی  و معنوی تا پیروزی ادامه دهیم.
وی تاکید کرد: مقام معظم رهبری فرمودند ۲۵ سال دیگر حرفی از اسرائیل نخواهد بود و امید بخدا زودتر از این زمان این امر محقق شود. 
وی اظهار کرد: امروز اسرائیل در دست پرتوان نیروهای مقاومت کم توان است. امروز بر روی مرز های اسرائیل حضور داریم. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز