استاندار اصفهان:

مسئولین در کنار خود از جوانان استفاده کنند

۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۰۸:۰۷:۳۵
کد خبر: ۸۵۴۲۰۳
مسئولین در کنار خود از جوانان استفاده کنند
استاندار اصفهان گفت: از مدیران خواسته ام از ظرفیت جوانان در کنار خود استفاده کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، عباس رضایی در آیین تکریم و معارفه فرماندار جدید اصفهان، اظهار کرد: مسائل آب و سایر مسایل کلان شهرستان ایجاب می کند، فردی پخته، با تجربه، اصیل و شایسته در مسند فرمانداری قرار گیرد.

وی با بیان اینکه از دغدغه های مردم استان و شهرستان حل مشکل کشاورزان شرق اصفهان است، ادامه داد: بهره گیری از تجربیات افراد با تجربه برای حل مشکلات ضروری است.

استاندار اصفهان با اشاره به لزوم استفاده از نیروهای مستعد و جوان، تاکید کرد: از سوی دیگر شرایط روز کشور ایجاب می کند از نیروهای جوان و ارزشمند استفاده شود.

رضایی یادآور شد: از مدیران خواسته ام در کنار خود از جوانان استفاده کنند البته باید بر روی کادرسازی این قشر توجه بیشتری شود.

وی افزود: حسین سیستانی از چهرهای موفق و دارای سابقه فرمانداری در شهرستان های خمینی شهر، نجف آباد، کاشان، شهرضا بوده و چهار سال نیز معاون استاندر در زمان آقای زرگرپور بوده است.

استاندار اصفهان همچنین از زحمات آقایان امیری و رضوانی سرپرست فرمانداری و فرماندار سابق اصفهان تقدیر کرد.

وی وظایف فرمانداری را خطیر و مهم خواند و اضافه کرد: از اقای سیستانی خواسته ام با توجه به خطیر بودن این مسئولیت تمرکز بیشتری برای حضور در این سمت داشته باشند.

رضایی به سجایای اخلاقی والایی که در نهج البلاغه وجود دارد پرداخت و گفت: امنیت، عدل و انصاف و آسایش سه خواسته مردم از والی بوده که در این کتاب گرانقدر به آن اشاره شده بنابراین یکی از مهمترین اقدامات برای توشه آخرت رفع نیاز مردم است.

وی تاکید کرد: همه مسئولان باید جوانمرد باشند زیرا جوانمرد کسی است که همه افراد را با هر گرایش خانواده خود می داند، بین شکم مردم و دین مردم فرق نمی گذارد، نگاه او پاک است و نمک خورده نمکدان نمی شکند.

استاندار اصفهان تصریح کرد: مسئولیت ها برای ما بسیار سنگین است و میزهای محاکمه بیشتری در آخرت برای ما وجود دارد بنابراین برای خدمت بیشتر به مردم تلاش می کنیم.

وی خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم شرمنده خون شهدا و مردمی که با سختی در این شرایط تحریم های ناجوانمردانه با سیلی صورت های خود را سرخ نگاه داشته اند، نشویم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز