آموزش برنامه های فرهنگی در مجتمع‌های مسکونی بالای صد واحد

"محله عمودی" در مجتمع های مسکونی اصفهان برگزار می شود

۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۰:۲۶:۳۰
کد خبر: ۸۶۷۱۷۰
محله عمودی  در  مجتمع های مسکونی اصفهان برگزار می شود
معاون اجتماعی و مشارکت های مردمی سازمان سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان از برگزاری ویژه‌برنامه "محله عمودی" برای دومین سال پیاپی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا دراصفهان،مرتضی رشیدی در این زمینه اظهار داشت: در نظر داریم مجموعه برنامه‌های فرهنگی مربوط به خانواده را در مجتمع‌های مسکونی بالای یکصد واحد که به‌صورت آپارتمان هستند برگزار کنیم.

وی در مورد جزئیات این برنامه اظهار داشت: امسال دومین سالی است که این برنامه را اجرا می‌کنیم که بر اساس آن هشت  واحد مسکونی در مناطق مختلف شهر انتخاب‌شده‌اند که در مدت 8 هفته 64 برنامه به مدت 2 ماه ویژه ساکنان برگزار می‌شود.

معاون اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان  گفت: برنامه‌ها شامل آموزه‌های اخلاق شهروندی، آتش‌نشانی، بازیافت، اورژانس، فرهنگ رسانه‌ای با همکاری پلیس فتا، فضای سبز و گیاهان آپارتمانی و مواردی از این قبیل است.

رشیدی ادامه داد: هر برنامه دو ساعت است که طبق جدول اعلام شده، برای مخاطبان تمام سنین محتوای آموزشی در نظر گرفته‌شده است که به‌صورت واحد به واحد توزیع می‌شود که اعلام زمان برنامه‌های مخصوص مخاطبان از جمله کودکان، بانوان و عموم ساکنان به همراه روز و ساعت اجرا اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی افزود: محله‌های عمودی درواقع کلونی جمعیتی هستند که در دسترس قرار دارند و ما می‌توانیم آموزه‌های فرهنگ شهروندی را در ارتباط مستقیم با مخاطبان خود توسعه دهیم. این در حالی است که با اجرای برنامه‌های فرهنگی در محل مجتمع‌های مسکونی بالای یکصد واحد از ایجاد ترافیک و دیگر هزینه‌ها برای ساکنان پرشمار این مجموعه‌ها جلوگیری شده و ضمن صرفه‌جویی در زمان می‌توان بازخوردی با کیفیت بالاتر دریافت کرد.

معاون اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان  گفت:با توجه به اینکه وسعت کلانشهر اصفهان رو به گسترش بوده و آپارتمان‌نشینی در حال افزایش است می‌توان با شهروندانی که در این ساختمان‌ها زندگی می‌کنند از این طریق ارتباط داشته و یک سری از قوانین و مقررات و مسائلی که مربوط به این شیوه از زندگی است را آموزش دهیم.

 آئین افتتاحیه این ویژه برنامه روز سه شنبه 18 تیرماه از ساعت 20:30 با حضور مدیران شهری در مجتمع مسکونی فرهنگیان واقع در بلوار شفق برگزار خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز