از۱۸تیرماه آغاز می شود

بررسی نویسندگان نسل سوم در سه شنبه های داستانی اصفهان

۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۹:۴۷:۴۶
کد خبر: ۸۶۸۱۳۱
بررسی نویسندگان نسل سوم در سه شنبه های داستانی اصفهان
داستان‌های کوتاه نویسندگان نسل سوم اصفهان مانند حسین آتش پرور،ابوتراب خسروی وشهریار مندنی پور در سه‌شنبه‌های داستان مرور می‌شود.
به گزارش خبرگزاری برنا دراصفهان؛ داستان‌های کوتاه نویسندگان نسل سوم ادبیات داستانی ایران  در سه‌شنبه‌های داستان مرور می‌شود.
 

سه‌شنبه‌های داستان به همت سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی واحد اصفهان، دبیرخانه جشنواره داستان کوتاه زاینده‌رود و مرکز آفرینش های ادبی قلمستان از 18 تیرماه سال جاری در مرکز آفرینش های ادبی قلمستان آغاز خواهد شد.

سه‌شنبه های داستان چند سالی است که به یک رویداد ثابت برای داستان نویسان و علاقه مندان به حوزه داستان نویسی تبدیل شده و جایگاه پیدا کرده است.
در این دوره از سه‌شنبه‌های داستان نیز ، داستان‌های کوتاه نویسندگان نسل سوم ادبیات داستانی ایران مرور و بررسی خواهد شد.
این دوره از سه‌شنبه‌های داستان هر هفته برگزار می شود و تا 26 شهریور ادامه می‌یابد؛ در هر هفته دو داستان کوتاه بررسی خواهد شد و در مجموع 18 داستان کوتاه از جمله داستان‌های «شبح وقتی قرار است خیس شود (حسین آتش پرور)»، «مرثیه ای برای ژاله و قاتلش (ابوتراب خسروی)»، «هشتمین روز زمین (شهریار مندنی‌پور)» و «خواب‌های جنوبی (کوروش اسدی)»، مورد نقد و بررسی قرار خواهد گرفت.
گفتنی است سه‌شنبه‌های داستان از  روز 18 تیرماه از ساعت 17 تا 19 در در مرکز آفرینش های ادبی قلمستان واقع در باغ غدیر آغاز خواهد شد.
 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز