مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان:

ویلاسازی ها خدمتی به گردشگری باغبادران نکرد/ با نگاه ویژه این شهر قطب گردشگری اصفهان می شود

۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۱:۱۹:۴۵
کد خبر: ۸۶۸۳۳۶
ویلاسازی ها خدمتی به گردشگری باغبادران نکرد/ با نگاه ویژه این شهر قطب گردشگری اصفهان می شود
مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان گفت:تبدیل شهر باغبادران به قطب گردشگری نیازمند تعامل، همفکری و همراهی و اعتماد مردم به شهرداری و همچنین نگاه مثبت شهرداری به مردم وسرمایه گذاری است.

به گزارش خبرگزاری برنا دراصفهان؛علی اصغر ذاکری هرندی، در آیین تکریم و معارفه شهردار جدید باغبادران گفت: ساخت برخی ویلاها که بهره آن شامل حال برخی افراد خاص می شود و پایگاه موقتی برای سکونت موقت در ایام تعطیلات است، بهره ای برای گردشگری این شهر ندارد و باید به دنبال اقدامات تاثیرگذاری بود که بتواند باغبادران را به عنوان قطب گردشگری استان اصفهان و کشور معرفی کرد.

وی روستاهای استان اصفهان را سند هویت این استان دانست و اضافه کرد: گردشگری روستایی و کشاورزی از دیگر حوزه های گردشگری به شمار می آیند که زمینه بسیاری مناسبی را برای جذب گردشگر دارند که توجه به آن می تواند مهاجرت معکوس و رونق اقتصادی روستایی را رقم بزند.

ذاکری افزود: شهر باغبادران به عنوان شهر پایلوت گردشگری استان اصفهان و کشور از سند 2012 باید پیش از گذشته مورد توجه قرار بگیرد؛امروز ما به عنوان مسئولان باید به این سوال پاسخ دهیم که آیا شهر باغبادران توانسته است از سند 2012 سازمان ملل استفاده کرده و فرصت تعالی را در این شهر رقم بزند.

 

 

نظر شما