از سوی سازمان ملل صورت گرفت؛

انتخاب اصفهان به عنوان دبیرخانه دائمی شهر دوستدار سالمندان

۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۲۲:۰۱:۳۲
کد خبر: ۸۷۰۹۴۸
انتخاب اصفهان به عنوان دبیرخانه دائمی شهر دوستدار سالمندان
معاون اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان گفت: دبیرخانه دائمی شهر دوستدار سالمند با دستور سازمان ملل به شهرداری اصفهان واگذار وشهردار اصفهان نیز دبیر این دبیرخانه شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، مرتضی رشیدی، در جلسه علنی شورای اسلامی شهراصفهان اظهار داشت: یکی از دغدغه‌های اعضای شورای شهر اجرای طرح منزلت است که باید اعلام کنم ب طرح حمایت از سالمندان از سوی معاونت فرهنگی شهرداری اصفهان به سازمان ملل ارسال و پذیرفته نیز شد.

معاون اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان ادامه داد: بر این اساس سازمان ملل راه‌اندازی دبیرخانه دائمی شهر دوستدار سالمند را به اصفهان واگذار و شهردار اصفهان را نیز به عنوان ریاست این دبیرخانه معرفی کرده است.

وی خاطرنشان کرد:راه‌اندازی این دبیرخانه ردیف اعتباری دارد و معاون فرهنگی شهردار اصفهان نیز به دفتر سازمان ملل برای پیگیری راه اندازی دبیرخانه دائمی شهر دوستدار سالمندان دعوت شده است.

رشیدی در خصوص دیگر برنامه های این سازمان گفت: برنامه کلاس شهر،پس از یک سال کار کارشناسی تعریف شده است و با آغاز سال تحصیلی ۴۰ مدرسه درگیر این برنامه می شوند.طی یک سال کار کارشناسی تمام مولفه‌های شهروندی را برای برنامه کلاس شهر از کتاب‌های درسی استخراج  کردیم .در این طرح ۴۰ معلم با شهرداری همکاری خواهند کرد و همچنین تفاهمنامه‌ای با آموزش و پرورش برای این موضوع امضا خواهیم کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز