‌نگاهمان به کسب مدال در المپیک ۲۰۲۴ پاریس است

۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۰۸:۳۴:۱۱
کد خبر: ۸۷۲۰۷۳
‌نگاهمان به کسب مدال در المپیک ۲۰۲۴ پاریس است
نایب رئیس بانوان فدراسیون وزنه برداری گفت: هدف و نگاه ما در وزنه برداری بانوان ایران کسب مدال در المپیک ۲۰۲۴ است.

به گزارش خبرنگار برنا از اصفهان، مراسم افتتاحیه دومین دوره مسابقات وزنه برداری جوانان و بزرگسالان قهرمانی بانوان کشور شامگاه روز گذشته (سه‌شنبه) در خانه وزنه‌برداری اصفهان برگزار شد.

در ابتدای این مراسم رئیس هیئت وزنه‌برداری استان اصفهان اظهار کرد: شرایط فراهم شده در خانه وزنه برداری اصفهان و ترمیم و بازسازی آن حاصل تلاش همکاران ما در هیئت وزنه‌برداری استان بوده است.

حمیدرضا فدوی با اشاره به برنامه ریزی یکماهه برای برگزاری این مسابقات گفت: نخستین دوره مسابقات وزنه برداری قهرمانی بانوان کشور سال گذشته با حضور حدود 70 نفر از ورزشکاران در مشهد برگزار شد و امسال شاهد حضور 300 ورزشکار، مربی، داور و سرپرست از 28 استان کشور در اصفهان هستیم.

در ادامه نایب رئیس بانوان فدراسیون وزنه برداری نیز اظهار کرد: مسابقات وزنه برداری قهرمان بانوان کشور سال گذشته با حضور 103 ورزشکار در مشهد برگزار شد که امسال شاهد حضور 181 وزنه بردار و در کل 261 نفر ورزشکار و کادر فنی در مسابقات اصفهان هستیم که این نشان دهنده رشدی دو برابری در ورزشکاران و کادر است.

بهار بهرامی با اشاره به اینکه چشم انداز وزنه برداری بانوان ایران کسب مدال در المپیک 2024 پاریس است، گفت: وزنه برداری بانوان موقعیت حساسی دارد. باید آنقدر با احتیاط قدم برداریم تا مسئولان را ترغیب به کمک و حمایت کنیم.

وی ادامه داد: مسابقات وزنه برداری قهرمانی بانوان در اصفهان حکم انتخابی تیم ملی را هم دارد و بهترین های این رقابت‌ها به اردوی تیم ملی که در آینده برگزار می شودعوت خواهند شد.

مسئول ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان نیز در خاتمه این مراسم گفت: رشته وزنه برداری از ساعت 1318 رسماً در ایران آغاز به کار کرد و چندین دهه طول کشید تا بانوان مجوز حضور در رویدادهای بین المللی را کسب کنند.

نسرین شاکری فرد تصریح کرد: خوشبختانه از تبعیض های گذشته کاسته شده و نگاه عادلانه به ورزش بانوان آرام آرام جایگزین آن می شود.

 دومین دوره مسابقات وزنه برداری قهرمانی جوانان و بزرگسالان قهرمانی بانوان کشور از امروز سه شنبه 25 تیرماه در اصفهان با وزن کشی در اوزان مختلف آغاز و تا روز جمعه ادامه دارد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز