رییس مرکز اورژانس کاشان عنوان کرد؛

۲۵ مصدوم و یک کشته دربرخورد اتوبوس با تریلی /دومین تصادف مرگبار اصفهان در یک هفته

۱۳۹۸/۰۴/۲۸ - ۱۸:۲۲:۰۹
کد خبر: ۸۷۳۰۰۵
۲۵ مصدوم و یک کشته دربرخورد اتوبوس با تریلی /دومین تصادف مرگبار اصفهان در یک هفته
رییس مرکز اورژانس کاشان گفت: برخورد اتوبوس با تریلی در اتوبان کاشان به قم یک کشته و 25 مصدوم در نخستین ساعات بامداد جمعه بر جای گذاشت.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، حسین ریاحی،تصریح کرد: ساعت 1:10 بامداد امروز، جمعه بیست و هشتم تیرماه ، تماس مردمی با مرکز ارتباطات اورژانس مبنی بر برخورد یک دستگاه اتوبوس با تریلی در اتوبان کاشان،حوالی شهر مشکات دریافت شد.

وی با اشاره به اینکه این اتوبوس از اصفهان به سمت چالوس در حال حرکت بوده،گفت: متأسفانه براثر برخورد اتوبوس با تریلی یکی از سرنشینان اتوبوس که فردی حدودا ۴۰ساله بود به علت شدت جراحات در صحنه جان خود را از دست داد، اما حال مصدومان انتقالی نسبتا رضایت بخش گزارش شده است.

ریاحی ادامه داد: کارشناسان مرکز اورژانس به سرعت همراه با چهار دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس مرکز اورژانس و 2 دستگاه آمبولانس هلال‌احمر به منظور رهاسازی و انتقال مجروحان به محل حادثه اعزام شدند .

رییس مرکز اورژانس و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کاشان، خاطرنشان کرد: پس از بررسی صحنه و اقدامات درمانی اولیه 20 مصدوم این حادثه را به بیمارستان شهید بهشتی کاشان منتقل کرده و پنج مصدوم نیز به صورت سرپایی  درمان شدند.

 

 

نظر شما