درکارگاه آموزشی تبلیغات و بسته بندی اتاق بازرگانی مطرح شد؛

تیزرهای تبلیغاتی،تخیلی شده اند

۱۳۹۸/۰۴/۲۹ - ۱۱:۱۳:۰۸
کد خبر: ۸۷۳۲۵۷
تیزرهای تبلیغاتی،تخیلی شده اند
یک کارشناس و مدرس تبلیغات گفت:شعارهای تبلیغاتی شرکتها در معرفی کالاهای خود باید واقع گرایانه و مبتنی بر ویژگی های منحصر به فرد باشد و از تخیل و فرافکنی باید خودداری کرد..

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان،امین عابد در کارگاه آموزشی تبلیغات و بسته بندی که در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی برگزار شد، تصریح کرد:متاسفانه بسیاری از شعارها و تیزرهای تبلیغاتی در ایران بر تخیل و غیر واقع بودن تاکید دارد.شعارهای غیر واقعی مخاطب و مشتری را از اعتماد به کالا و شرکت سازنده دور می سازد.

وی آگاهی از برند،شناخت برند،یادآوری برند و یکه تازی برند را چهار مرحله ایجاد یک برند عنوان کرد و گفت:کمپانی های بزرگ تولیدی بین المللی  همواره برای یادآوری حضور در بازار به تبلیغات می پردازند و در این در حالیست که این روند در محصولات ایرانی کمتر دیده می شود

این کارشناس برند با اشاره به تبلیغات کوکا کولا و مرسدس بنز در شبکه های مختلف رسانه ای گفت:این شرکت های برای یادآوری مخاطبین و مشتریان هر ساله بسته های تبلیغاتی خلاقانه ای تعریف می کنند.انطباق تبلیغات با ویژگی های مخاطب هدف اصلی تبلیغات است و در این راستا باید ویژگی هایی شامل جمعیت شناسی،سن،جنسیت ،درآمد،تحصیلات و مذهب مورد توجه قرار بگیرد.

عابد بودجه بندی تبلیغات را یکی از مسایل  مهم شرکت های اقتصادی در  معرفی محصولات و خدماتشان عنوان کرد و گفت:بودجه تبلیغات شامل محاسبه کسر هزینه های ضروری ،سود مورد نظر و هزینه تمام شده از فروش کل است .

وی استفاده از داده های حسابداری برای برنامه ریزی تبلیغات را مهم دانست و گفت:محاسبه بودجه تبلیغات همواره باید مبتنی بر فروش و میزان آن باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز