افتتاح نخستین جاده سلامت در منطقه رهنان/ اجرای تست پیاده روی راکپورت برای اولین بار در اصفهان

۱۳۹۸/۰۴/۲۹ - ۱۳:۱۶:۵۹
کد خبر: ۸۷۳۳۷۹
افتتاح نخستین جاده سلامت در منطقه رهنان/ اجرای تست پیاده روی راکپورت برای اولین بار در اصفهان
مدیر منطقه 11 شهرداری اصفهان گفت: جاده سلامت با عنوان «فعال باش اصفهان» برای اولین بار در منطقه 11 شهرداری برای پایش سلامتی ساکنان این منطقه افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا دراصفهان،حمید اشرفی اظهار داشت: این جاده با عنوان «فعال باش اصفهان» تست پیاده روی راکپورت را در مسافت 1609 متر راه رفتن ارزیابی می کند، تست مذکور تست میدانی، علمی و معتبر با هدف اندازه گیری آمادگی قلبی عروقی است و به شرکت کنندگان این امکان را می دهد تا پیاده روی سالم، سودمند و لذت بخش داشته باشند.

وی افزود: جاده سلامت «فعال باش اصفهان» با جدول بندی سنی از 20 سال تا بالای 60 سال و توضیح نحوه اجرای تست پیاده روی راکپورت برای اولین بار در شهر اصفهان اجرا می شود.

مدیر منطقه 11 شهرداری اصفهان با بیان اینکه بر اساس جدول سنی و درجه بندی از خیلی ضعیف تا عالی آمادگی قلبی عروقی شرکت کنندگان در تست پیاده روی سنجیده می شود افزود: بررسی و پایش نتایج، می تواند به آگاهی از سلامت ساکنان منطقه 11 شهرداری منجر شده و شهروندان از وضعیت سلامت خویش آگاه شوند.

اشرفی با اعلام افزایش ایستگاه های ورزش صبحگاهی تصریح کرد: 4 ایستگاه ورزش صبحگاهی در منطقه 11 شهرداری موجود بود که با افتتاح مراکز ورزش صبحگاهی بیشتر در منطقه رهنان این تعداد به 8 ایستگاه افزایش یافته است.

وی  با اشاره به اینکه پارک شهدای مدافع حرم در راستای افزایش نشاط اجتماعی در سال گذشته به بهره برداری رسید،خاطرنشان کرد: با افتتاح جاده سلامت اتفاق مهمی برای شهروندان غرب اصفهان افتاد که در حال حاضر با افزایش ایستگاه های ورزش صبحگاهی و برگزاری رویدادهای تابستانه که به همت مدیریت شهری و سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان به تحقق پیوسته می توان بیش از گذشته نشاط اجتماعی و تندرستی را در بین ساکنان این منطقه شاهد بود..

       

 

 

 

نظر شما