توتیت شهردار اصفهان درباره تهیه برنامه جامع با همکاری مردم

۱۳۹۸/۰۴/۲۹ - ۱۳:۳۹:۳۹
کد خبر: ۸۷۳۴۱۵
توتیت شهردار اصفهان درباره تهیه برنامه جامع با همکاری مردم
شهردار اصفهان در صفحه توییتر خود نوشت: برای نخستین بار در کشور، برنامه جامع شهر اصفهان با اخذ دیدگاه شهروندان تهیه می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، هفته گذشته جلسات مردمی تدوین برنامه جامع شهر طی چهار روز در دبیرستان بهشت آئین برگزار شد و در این جلسات 450 نفر از گروه های مختلف مردم حضور داشتند .

قدرت الله نوروزی در صفحه توییتر خود دراین باره نوشت: این نخستین بار در کشور است که تدوین برنامه جامع شهر از پشت درهای بسته بیرون آمده و با اخذ دیدگاه شهروندان تهیه می‌شود.

وی در ادامه این توئیت خاطرنشان کرد: مدیریت شهری اصفهان در تدوین برنامه جامع، سمن ها، نهادهای بخش خصوصی و نمایندگان اقشار را دخیل کرده تا برنامه‌ای مبتنی بر مشارکت مدنی تدوین کند.

 نوروزی همچنین در برنامه صدای شهر اصفهان اظهار کرد: ما با تدوین این برنامه به دنبال تعیین سیاست های کلان توسعه شهر اصفهان در ابعاد مختلف اقتصادی، اجتماعی، زیست محیطی و .... براساس مشارکت مردم و رسیدن به اجماع همگانی هستیم.

شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: در ادامه فرآیند تدوین برنامه جامع شهر، جلسات موضوعی این برنامه در خصوص موضوعاتی مانند آب، حمل و نقل، فضای کسب و کار، گردشگری و انرژی طی مدت سه هفته برگزار می شود و امیدوارم با مشارکت و نظر شهروندان این تجربه که برای اولین بار در اصفهان آغاز شده است منجر به تدوین برنامه جامعی شود که اصفهان را در مسیر توسعه پایدار قرار دهد و الگوی خوبی برای کشور باشد.

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز