مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان:

مردم شاهین شهر اهل علم، دانش و فهم هستند/ تجلیل از نویسندگان برگزیده شاهین شهر و میمه

۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۱:۲۸:۱۹
کد خبر: ۸۷۴۳۳۳
مردم شاهین شهر اهل علم، دانش و فهم هستند/ تجلیل از نویسندگان برگزیده شاهین شهر و میمه
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در آیین تجلیل از نویسندگان برگزیده شهرستان شاهین شهر و میمه گفت:مردم شاهین شهر اهل علم، دانش و فهم هستند و آثار متعدد منتشر شده در این شهرستان نشان از این مسئله دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی انصاری در آیین تجلیل از نویسندگان برگزیده شهرستان شاهین شهر و میمه اظهار داشت: نخستین آیه‌ای که بر پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله نازل شد «اقرا باسم ربک الذی خلق» بود که نشان از اهمیت دانایی و دانش افزایی در دین مبین اسلام است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان رسالت اصلی اهالی قلم را خوب اندیشیدن و خوب نوشتن دانست و تصریح کرد: نوشته‌ای در تاریخ ماندگار می‌شود که از اندیشه صحیح ریشه گرفته باشد.

وی در ادامه افزود:شکرانه داشتن توان و استعداد نویسندگی، تلاش برای خلق نوشته‌های خوب و ماندگار و استفاده از اندیشه در راه صحیح است.

انصاری درپایان تجلیل از اهالی قلم را وظیفه مسئولان فرهنگی دانست و اظهار امیدواری کرد با همکاری و همدلی مردم و مسئولان میزان مطالعه در جامعه افزایش یابد.

آیین تجلیل از نویسندگان برگزیده شهرستان شاهین شهر و میمه با حضور اصغر مختاری معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای و رضا مهندسی رئیس گروه فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین ملکیان امام جمعه، تاجمیری فرماندار، فرامرز رادمنش رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهردار و اعضای شورای اسلامی شاهین شهر برگزار شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز