مدیر خانه نوجوان عنوان کرد؛

برگزاری نخستین تداکس نوجوانان در اصفهان

۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۱۲:۳۲:۰۶
کد خبر: ۸۷۴۹۶۳
برگزاری نخستین تداکس نوجوانان در اصفهان
مدیر خانه نوجوان وابسته به سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان گفت:این مرکز با همکاری تداکس اصفهان،اولین تداکس ویژه نوجوان در اصفهان را در روز ١۶ مرداد ماه برگزار می کند.

به گزارش خبرگزاری برنا دراصفهان،اسما سادات نکویی در رابطه با نخستین تداکس اصفهان گفت:در این رویداد قصد داریم که برخی مسائل نوجوانان را از دیدگاهی دیگر و با ایده ها و تجربیات و دانش افراد، به زبانی ساده و جذاب و در حضور خود نوجوانان بیان کنیم.

وی ادامه داد:تیم اجرایی این رویداد از خود نوجوانان تشکیل شده است که بهترین فرصت برای کسب تجربه و دیده شدن می باشد.

نکویی تصریح کرد:تداکس مخفف کلمات technology ,entertainment ,design به بیان ساده تر مخفف کلمات فن آورى ،طراحى و سرگرمى است.

مدیر خانه نوجوان ادامه داد:تداکس،رویدادی جهانی است که در شهر های مختلف دنیا از شهر های کوچک در افریقا تا پاریس و در قالب چند سخنرانی زنده و چند تجربه و همکاری مشترک  برگزار می شود. این همایش میتواند طرز تفکر مخاطبانش را به طور خلاقانه ای تغییر بدهد.

وی اظهار داشت:افراد متفکر، خلاق، ایده پرداز، هنرمند و ... افتخار می کنند که برای ما از بالا و پایین ها و از تجربیات زندگیشان صحبت می کنند. از مسیری که برای رسیدن به نقطه  شکوه طی کردند

می گویند و از دانش ها و ایده هایشان حرف می زنند.این سخنرانی ها میتواند برای نوجوانان منبعی برای تفکر وآموزش باشد.

تداکس از زبان یک نوجوان
خانه  نوجوان برای همه ی ما یک بار دیگه این فرصت را مهیا کرده تا به آینده  رویاییمون نزدیک تر بشیم. قراره که با همدیگه کلی اتفاقاتِ خوبِ جهانی رقم بزنیم.
تدکس  -  TEDx
تا حالا این کلمه را شنیدید؟
تا به حال همچین چیزی را تجربه کردید؟

اگه بخوایم خودمونی تر بگیم تدکس مجموعه ایه از سخنرانی های چند تا آدم خیلی خفن و با فکر است. انسان هایی که با تلاششون تونستند رنگ قشنگ تری به دنیا ارائه کنند.منبعی که چراغِ ایده  هدفمندِ زندگی را توی ذهنتون روشن میکنه و باعث میشه پشتکار غیرقابل وصفی برای دنبال کردن و ارائه  ایدتون پیدا کنی.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز