مدیر پردیس سینمایی سیتی سنتر خبر داد؛

اکران «ایکس لارج» با حضور سحرقریشی در اصفهان

۱۳۹۸/۰۵/۰۲ - ۱۳:۱۱:۴۷
کد خبر: ۸۷۵۵۴۴
اکران «ایکس لارج» با حضور سحرقریشی در اصفهان
مدیر پردیس سینمایی سیتی سنتر گفت:این پردیس سینمایی امروز ساعت 18 و20میزبان اکران مردمی فیلم «ایکس لارج» به کارگردانی محسن توکلی، با حضور سحر قریشی و محمدرضا عزتخانی است.

به گزارش خبرگزاری برنا دراصفهان،محمد پناهی نژاد اظهار داشت: فیلم سینمایی «ایکس لارج» داستان سه جوان امروزی را روایت میکند که بعد از رهایی از زندان و در مسیر تحقق رویاهایشان، با اتفاقاتی غیرمنتظره روبرو میشوند.دیگر بازبگران این فیلم، اکبر عبدی,  محمدرضا شریفی‌ نیا,  میرطاهر مظلومی،علی صادقی و یوسف تیموری هستند.

وی ادامه داد:برنامه باشگاه تابستانه هنر و تجربه نیز با همکاری فیلم‌خانه ملی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، از 19 تیرماه در پردیس سینمایی سیتی سنتر اصفهان آغاز شده و این برنامه هم‌زمان در چند سینمای برتر کشور مثل پردیس چارسوی تهران، هنر شهر آفتاب شیراز و پردیس هویزه مشهد در حال اجراست.

وی با اشاره به اکران فیلم‌های هنر و تجربه در این سینما درباره برنامه فیلم ها گفت: نهم مردادماه «زال و سیمرغ»، «رخ»، «گلباران»، «ملک خورشید»، «منم آنم که» و «هفت شهر»، 16 مرداد «دونده»، 23 مرداد «انتظار» و «ساز دهنی»، 30 مرداد «پسر شرقی» و «اسب»، ششم شهریورماه «پری»، «چنین کنند حکایت» و «پدیده»، 13 شهریور «طلسم»، 20 شهریور «نارونی» و 27 شهریور ماه «گزارش یک قتل» در پردیس سینمایی سیتی سنتر به‌صورت رایگان برای عموم مردم اکران می‌شود.

محمد پناهی نژاد ادامه داد: همچنین امروز در ساعت 19 در سالن شماره یک پردیس سینمایی سیتی سنتر، مستند «خانه خدا» که سال 1345 ساخته‌شده را اکران خواهد شد. کارگردان این فیلم ابوالقاسم رضایی است و موضوع آن،  درباره مراسم آیینی حج و مراحل مختلف آن است. متن «خانه خدا» توسط ابراهیم گلستان نوشته و خوانش شده و جلال مقدم نیز دستیار کارگردانی این اثر را بر عهده داشته است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز