اتاق بازرگانی اصفهان، مقر JCIایران شد

۱۳۹۸/۰۵/۰۳ - ۱۱:۵۷:۳۲
کد خبر: ۸۷۵۹۷۴
اتاق بازرگانی اصفهان، مقر JCIایران شد
رئیس jci ایران گفت:ثبت مقر jci ایران در اتاق بازرگانی اصفهان،فرصتی برای تغییرات مثبت اقتصادی دراین شهر است.

به گزارش خبرگزاری برنا دراصفهان، رییس  JCI ایران ثبت مقر JCI ایران در اتاق بازرگانی اصفهان را فرصت بسیار مناسبی برای ایجاد تغییرات مثبت برای فرصت های توسعه اقتصادی دانست.

مسعود جباری تصریح نمود: بزودی در اهواز، مازندران و اراک شعب این سازمان ایجاد خواهد شد. وی فعالیت برروی مباحث اقتصادی را بخش عمده فعالیت JCI ایران عنوان کرد.

 رئیس jci ایران گفت: jci یک موسسه غیرانتفاعی، غیردولتی و غیرسیاسی شامل اعضای جوان 18 تا 40 سال است که در 124 کشور بیش از 200هزار عضو فعال دارد.

 رییس اتاق بازرگانی اصفهان نیز ضمن بیان اینکه شوراها و مراکز رشد کلید واژه اتاق های نسل دوم هستند گفت: نقش آفرینی جوانان در اقتصاد آتی کشور بسیار پررنگ بوده و کودکان، نوجوانان، جوانان و بنگاه های جوان جزو گروه های هدف موثر اتاق بازرگانی هستند.

مسعود گلشیرازی اظهارداشت: در دوره جدید فعالیت هیات نمایندگان اقدامات مربوط به اتاق های نسل دوم و سوم با تغییر ساختارو ساز و کار از طریق مراکز رشد و شوراها در کنار فعالیت های  کمیسیون های تخصصی در حال انجام است.

وی با بیان اینکه در دوره جدید از تمامی فعالیت هایی که در راستای بهبود وضعیت اقتصادی استان انجام شود، حمایت خواهد شد، افزود: لازم است از هم اکنون درانتقال تجربیات و آموزش نسلهای بعدی دقت شده و یک ذهن اقتصادی مطلوب را شکل دهیم.

 گلشیرازی خواستار طراحی قالب فعالیت جوانان عضو اتاق تحت رهنمودهای بیانیه گام دوم انقلاب و  ترسیم چشم اندار، کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت  آنها شد و تاکید کرد: تحقق این مهم در همراهی تمامی ارکان کشور با اهداف جوانان اتاق تاثیرگذار خواهد بود.

 علی کرباسی زاده، مشاور عالی اتاق بازرگانی اصفهان نیز در این جلسه از توجه ویژه هیات رییسه دوره نهم اتاق بازرگانی اصفهان به جوانان و حمایت و تقویت برنامه های صورت گرفته در گذشته در این راستا خبر داد و گفت: انعقاد تفاهم نامه با دانشگاه آزاد اسلامی به منظور هدفمندشدن آموزش در دانشگاه ها و جهت دهی به پایان نامه دانشجویان در راستای حل مسایل مبتلا به فعالان اقتصادی بخش خصوصی، انعقاد تفاهم نامه با معاونت بازرگانی صدا و سیما در جهت توسعه برند گردشگری استان اصفهان از جمله اقدامات صورت گرفته در این دوره است.

امیرکشانی، رییس سابق jci ایران نیز گفت: برای از حرکت نایستادن چرخه اقتصادی شهر و کشور لازم است از پتانسیلهای جوانان کشور بهره مندی بهینه شده تا ازآنها برای سکانداری آینده کشور استفاده شود.

وی آماده سازی فضای لازم برای رشد جوانان و ارایه آموزشهای مورد نیازدر زمینه فعالیت های مختلف از جمله فعالیت های اقتصادی را وظیفه همگان دانست و افزود: مراحل و مقدمات ثبت JCI ایران از سال 1392 توسط تعدادی از جوانان عضو اتاق بازرگانی اصفهان آغاز و در سال 1397 به اتمام رسید.

در ادامه محسن ثابتی پور، رییس jci  اصفهان افزود: ماموریت این سازمان همکاری جوانان در سراسر جهان به منظور تحقق برنامه ارتقاء خود و ایجاد تغییرات مثبت برای فرصت های توسعه است.

وی چشم انداز اعضای JCI را تبدیل شهروندان جوان امروز به مدیران تاثیرگذار فردا بیان نمود.

یوسف قاضی عسگر، رییس JCIتهران نیز در این جلسه نمود بین المللی شورای عالی جوانان را تشکیل JCI اصفهان و ثبت آن در اتاق بازرگانی دانست و افزود: این امر فرصتی برای اصفهان و کل کشور می باشد.

 همچنین جلیل مشکاتی، نایب رییس jci ایران این سازمان مردم نهاد را وسیله ای برای حفظ و تقویت ارتباطات مردمی کشورهای مختلف بایکدیگر دانست. علی موسوی، مسوول حقوقی JCI ایران نیز هدف کلی این سازمان مردم نهاد را مطابق با اهداف بیانیه گام دوم انقلاب یعنی سپردن امور به جوانان با هدف دستیابی به یک پیشرفت همه جانبه بیان نمود و خواستار حمایت همه جانبه اتاق از جوانان متعهد در کنار جوانان متخصص و انجام فرایندهای اجرایی و جذب اعضاء این سازمان زیر پرچم اتاق بازرگانی اصفهان شد.  

 

 

 

 

 

 

نظر شما