پرفروش‌ترین استان‌ بر اساس مبلغ فروش کتاب

اصفهان، پیشتاز طرح تابستانه کتاب شد

۱۳۹۸/۰۵/۰۳ - ۱۷:۳۹:۲۱
کد خبر: ۸۷۶۰۶۲
اصفهان، پیشتاز طرح تابستانه کتاب شد
استان‌های اصفهان، تهران و خراسان رضوی تاکنون پرفروش‌ترین استان‌ها بر اساس مبلغ فروش در طرح تابستانه کتاب ۹۸ هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان،با اجرای طرح تابستانه کتاب ۹۸ در سراسر کشور، تاکنون ۲۰۷ هزار و ۸۹ نسخه کتاب به مبلغ ۵ میلیارد و ۸۴۵ میلیون و ۴۷۷ هزار و ۸۹ تومان به فروش رسیده است.

در این طرح استان خراسان رضوی با ۶۸ کتابفروشی توانست با فروش ۲۸ هزار و ۶۱۹نسخه کتاب، رتبه پرفروش‌‌ترین استان‌ را بر اساس کتاب به خود اختصاص دهد. اصفهان با ۷۹ کتابفروشی و فروش ۲۷ هزار و ۳۹۱ نسخه کتاب در جایگاه دوم و استان تهران با ۹۵ کتابفروشی و فروش ۲۳ هزار و ۱۸۰ نسخه کتاب در جایگاه سوم پرفروش‌‌ترین استان‌ بر اساس کتاب قرار گرفته اند.

در این طرح هر فرد می‌تواند با مراجعه به کتابفروشی‌های عضو طرح تابستانه کتاب ۱۲۰ هزار تومان کتاب بخرد. کتاب‌های تالیفی با یارانه ۲۵ درصدی و کتاب‌های ترجمه با یارانه ۱۵ درصدی به فروش می‌رسد.

طرح تابستانه کتاب ۹۸ با شعار «کتاب، همنشین دلنشین» با مشارکت ۶۵۳ کتابفروشی عضو در سراسر کشور، آغاز به کار کرده است. در این طرح ۴۹۷ کتابفروشی در مراکز استان و ۱۵۶ کتابفروشی در شهرستان‌ها میزبان علاقه‌مندان به کتاب هستند. این طرح از ۲۵ تیرماه در استان‌ها و از ۲۷ تیرماه در تهران آغاز به کار کرده است و تا سوم مرداد ماه به کار خود ادامه می‌دهد.

 

نظر شما