جزئیات یازدهمین جشنواره مطبوعات اصفهان

۱۳۹۸/۰۵/۰۴ - ۱۷:۰۱:۰۹
کد خبر: ۸۷۶۲۸۲
جزئیات یازدهمین جشنواره مطبوعات  اصفهان
معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان از برگزاری یازدهمین جشنواره مطبوعات مکتوب و الکترونیک استان در شهریور ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، اصغر مختاری با اشاره به برگزاری یازدهمین جشنواره مطبوعات مکتوب و الکترونیک استان اصفهان در شهریور ماه سال جاری گفت: فراخوان این جشنواره در سامانه الکترونیک جشنواره های مطبوعات کشور در سایت معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به نشانیpressfestival.ir در حال بارگذاری می باشد.

معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه همکاری تشکل‌های صنفی مطبوعاتی در برگزاری جشنواره‌ گامی مثبت است، خاطرنشان کرد: اجرای یازدهمین جشنواره مطبوعات مکتوب و الکترونیک استان اصفهان به خانه مطبوعات به عنوان تنها تشکل رسمی دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی واگذار شده است.

وی ادامه داد: در راستای برگزاری جشنواره مطبوعات مکتوب و الکترونیک استان، امیراحمد زندآور مدیر محترم خانه مطبوعات استان دبیر برگزاری و سید محمد قلمکاریان به عنوان مدیر اجرایی این جشنواره احکام خود را از حجت الاسلام انصاری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان و رئیس شورای سیاست گذاری جشنواره مذکور دریافت نموده‌اند.

مختاری درپایان  اظهار امیدواری کرد رسانه های استان از این موضوع استقبال نمایند و با مشارکت خود بر شور جشنواره بیفزایند و با ارسال آثار فاخر در انتخاب آثار برتر و برگزیده سهم به سزایی داشته باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز