فرماندار اصفهان عنوان کرد؛

بودجه امسال اصفهان ۴۰ درصد افزایش یافت

۱۳۹۸/۰۵/۰۶ - ۰۸:۱۹:۵۴
کد خبر: ۸۷۷۰۰۷
بودجه امسال اصفهان ۴۰ درصد افزایش یافت
فرماندار اصفهان گفت: اعتبار امسال شهرستان اصفهان نسبت به سال های گذشته حدود ۴۰ درصد افزایش پیدا کرده است.

به گزارش خبرگزاری برنا دراصفهان، حسین سیستانی اظهار داشت:  میزان اعتبار عمرانی امسال شهرستان اصفهان نیزحدود ۷۶ میلیارد تومان است که این مبلغ به سختی تقسیم  و توزیع شده که امید است تا پایان سال تخصیص به همین میزان انجام شود.

فرماندار اصفهان ادامه داد: حدود یک ماه پیش بودجه استان اصفهان معین شد؛ اعتبار امسال شهرستان اصفهان نسبت به سال های گذشته حدود ۴۰ درصد افزایش پیدا کرده است .

وی افزود:هر چند  سال های گذشته برخی اعتبارات جاری و عمرانی، کامل تخصیص پیدا نکرده است؛ در قانون بودجه الزاماتی نیز منظور شده که براساس آن محدودیت هایی برای تقسیم و توزیع  بودجه مدنظر قرار می گیرد.

سیستانی ادامه داد: قانون بودجه‌  امسال متناسب با شرایط سیاسی و اقتصادی به تصویب رسیده و با تعدیلی که در مجلس به دلیل وجود مشکلات در منطقه و تحریم ها در قانون بودجه ایجاد شد، شرایط به نحوی برنامه ریزی شده است که باتوجه به نرخ فروش نفت و پارامتر های دیگر، امکان ایجاد درآمد برای دولت میسر باشد.

وی ادامه داد: برای تقسیم بندی بودجه امسال حدود ۶۰۰ نفر ساعت زمان صرف شده است و با توجه به محدودیت های مختلف و منابع موجود و تقاضاهای متعدد، به یک جمع بندی نهایی رسیده ایم.

فرماندار اصفهان گفت: بودجه عمرانی کشور امسال نسبت به سال ۹۷ در کل کشور ۹ درصد افزایش پیدا کرده است و بودجه عمرانی استان اصفهان نیز تقریبا بر اساس همین رقم افزایش یافته است. بودجه جاری کشور حدود ۱۸ درصد و بودجه اصفهان نیز ۲۸ درصد افزایش یافته است.

امیدواریم امسال در بودجه جاری با مشکل کمتری روبرو شویم، هرچند با وجود محدودیت ها ممکن است بودجه جاری نیز دچار چالش هایی شود.این شرایط در گذشته وجود داشته و حتی برخی مواقع حادتر نیز بوده است، اما با مدیریت خوبی که در کشور اعمال شده است به مشکل اساسی به ویژه در بودجه جاری برخورد نکردیم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز