مدیر فرهنگسرای تخصصی رسانه اصفهان خبر داد؛

هفته نامه "جام"اصفهان روی میز نقد/ برنامه کارنامه اهداف سیاسی ندارد

۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۱:۴۵:۱۳
کد خبر: ۸۸۰۴۵۷
هفته نامه جاماصفهان روی میز نقد/ برنامه کارنامه اهداف سیاسی ندارد
مدیر فرهنگسرای تخصصی رسانه اصفهان گفت:دومین برنامه "کارنامه" به بررسی هفته نامه "جام" اختصاص دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا دراصفهان، فاطمه شفیعی اظهار داشت:کارنامه عنوان سلسله برنامه هایی است که به بررسی نشریات محلی اصفهان از گذشته تا امروز با همت فرهنگسرای رسانه وابسته به سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان می پردازد. در اولین برنامه "کارنامه" هفته نامه "نوید اصفهان" با حضور و یادآوری خاطرات پیشکسوتان و خبرنگاران آن نشریه بررسی شد.

 وی ادامه داد:برنامه کارنامه،  تاریخ مطبوعات اصفهان بعد از انقلاب اسلامی ایران را بررسی می کند. از آنجا که اصفهان در عرصه مطبوعات جایگاه ویژه ای دارد، برنامه «کارنامه» با مرور تاریخ مطبوعات و تقدیر از اصحاب رسانه نشریه مورد نظر اجرا می شود.

 شفیعی با اشاره به اهمیت تاریخ در رشد و توسعه جوامع بشری گفت: همانطور که جامعه نیازمند آگاهی و مرور تاریخ است، اهالی رسانه هم با یادآوری از تاریخ مطبوعات محلی می توانند با نگاهی بالغانه در این عرصه به فعالیت مشغول شوند. 

مدیر فرهنگسرای تخصصی رسانه افزود: "نوید اصفهان" یکی از موثرترین نشریات اصفهان در دهه شصت است که به عنوان نخستین برنامه "کارنامه" در نظر گرفته شد. در این برنامه  فضل اله صلواتی، مدیر مسئول هفته نامه "نوید اصفهان"و فعالان این نشریه در محل بنیاد فرهنگی امیرقلی امینی در فضای صمیمی به گفتگو و مرور خاطرات پرداختند.

شفیعی با بیان اینکه اولویت فرهنگسرای تخصصی رسانه شهرداری اصفهان در برنامه "کارنامه" بر کانون های روزنامه نگاران جوان و پیشکسوت استوار است تصریح کرد: در حال حاضر لیستی از نشریات و روزنامه های محلی اصفهان تهیه شده و مطابق با آن برنامه کارنامه مشخص می شود.

وی افزود: دومین برنامه کارنامه به نشست هفته نامه "جام" اختصاص دارد.هفته نامه «تندر و اولیا» از نشریات محلی دیگری است که در دستورکار برنامه های کارنامه قرار دارد.

مدیر فرهنگسرای تخصصی رسانه با تاکید بر بی طرفی سیاسی در برنامه های کارنامه خاطرنشان کرد: در عالم مطبوعات همواره باید اصل بی طرفی و انصاف را رعایت کرد. در انتخاب برنامه های کارنامه با رعایت اصل بی طرفی  سیاسی به دنبال برنامه های فرهنگی در جهت آشنایی و آگاهی بخشی اهالی رسانه با  تاریخ مطبوعات اصفهان هستیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز