مدیرخانه نوحوان خبر داد؛

جرئیات رویداد تداکس نوجوانان اصفهان/ دومین تداکس نوجوان درایران

۱۳۹۸/۰۵/۱۴ - ۱۰:۵۱:۵۱
کد خبر: ۸۸۰۹۴۶
جرئیات رویداد تداکس نوجوانان اصفهان/ دومین تداکس نوجوان درایران
مدیر خانه نوجوان گفت:نخستین رویداد تداکس نوجوانان اصفهان 16 مرداد ساعت 16:30 در حوضخانه قلمستان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا دراصفهان،اسماسادات نکویی اظهار داشت:اولین تداکس نوجوانان اصفهان، بر اساس نیاز نوجوانان و با دیدگاه، ایده، خلاقیت و حضور خودشان برگزار می‌شود.

مدیر خانه نوجوان سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان با بیان اینکه این برنامه دومین تداکس نوجوانان ایران است، گفت: این برنامه 16 مرداد ماه ساعت 16:30 در حوضخانه قلمستان برگزار می‌شود و به صورت آنلاین در سراسر جهان پخش می‌شود همچنین مجموعه سخنرانی‌هایش در سایت تداکس بارگزاری خواهد شد.

نکویی افزود: 3 یا 4 سخنران این برنامه هرکدام به مدت 10 تا 12 دقیقه طبق استاندارد جهانی اجازه سخنرانی دارند، چون در این برنامه گواهینامه معتبر ارائه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این نوجوانان با یکی از این سخنرانی ها جرقه یا ایده ای در ذهنشان بارور خواهد شد. آن‌ها بعد از این برنامه هم رها نمی‌شوند و در طرح پاتوق نوجوانی برای آن‌ها برنامه ریزی های لازم صورت خواهد گرفت.

نکویی درباره کلیات برنامه تداکس گفت:تداکس  مجموعه ای از سخنرانی چند متفکر و نخبه و مخترع و هنرمند است که در محلی به صورت مستقل سازماندهی می شود تا ضمن دنبال کردن فلسفه TED، برای به اشتراک گذاشتن ایده ها و تجربیات با ارزش، تجربه حضور در رویدادهای اصلی TED را هم برای شرکت کنندگان ایجاد نماید.

وی ادامه داد: در یک رویداد TEDx ، سخنرانی های زنده اجرا شده و سخنران چکیده تجربیات و دانش خود را در یک سخنرانی کوتاه به مخاطبان عرضه می کند تا این سخنرانی ها  زمینه ساز مباحثه و گفتگوهای عمیق تر و موثرتری میان شرکت کنندگان در گروه های کوچک تر شود.

مدیرخانه نوجوان در پایان اظهار کرد: تداکس سلسله برنامه ها و سخنرانی‌هایی است که در سراسر جهان برگزار می‌شود. این برنامه در قالب تکنولوژی، سرگرمی و خلاقیت است و سخنرانی‌هایش یک ایده را به صورت کاملا عام المنفعه به مخاطب القا و به جهان کمک می‌کند.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز