مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان خبرداد؛

برگزاری نخستین نمایشگاه بازاریابی، تبلیغات وکسب و کار دراصفهان/میزبانی اصفهان از مدیران کارآفرین

۱۳۹۸/۰۵/۱۵ - ۱۰:۱۰:۳۹
کد خبر: ۸۸۱۴۸۶
برگزاری نخستین نمایشگاه بازاریابی، تبلیغات وکسب و کار دراصفهان/میزبانی اصفهان از مدیران کارآفرین
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان گفت:همزمان با برپایی نخستین نمایشگاه بازاریابی، تبلیغات و مدیریت کسب و کار، فعالان این عرصه و مدیران ارشد شرکت‌های بخش خصوصی و دولتی، مهمان اصفهان می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا دراصفهان،علی یارمحمدیان اظهار داشت:نخستین نمایشگاه بازاریابی، تبلیغات و مدیریت کسب و کار که از شانزدهم تا نوزدهم مردادماه در محل برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان واقع در پل شهرستان برگزار خواهد شد، زمینه‌ای را فراهم می‌آورد تا شرکت‌های مشاوره کاریابی، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی مرتبط با حوزه مدیریت کسب و کارآگهی و تبلیغات، انجمن‌ها و تشکل‌های مرتبط، شرکت‌های فعال در حوزه بازاریابی دیجیتال و شرکت‌های فعال در حوزه مدیریت برند، توانمندی‌های خود را به نمایش بگذارند.

 

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان خاطرنشان کرد: نخستین نمایشگاه بازاریابی، تبلیغات و مدیریت کسب و کار اصفهان، رویدادی چهار روزه است که با هدف ترویج و آموزش فرهنگ بازاریابی برای موفقیت بیشتر در بازارهای رقابتی برگزار می‌شود.

 

یارمحمدیان با تاکید بر اینکه در این نمایشگاه، برقراری ارتباط بین ارائه‌کنندگان و متقاضیان خدمات بازاریابی و تبلیغات، موجب انتقال دانش فنی نوین و موثر می‌شود، افزود: امروزه فقدان فعالیت‌های رقابتی مانع از رشد و توسعه دانش و مهارت‌های بازاریابی در سازمان‌های کشور شده و مدیران بخش‌های مختلف شاهد اتفاقاتی هستند که به سرعت قواعد بازی آنها در بازار هدف را تغییر داده و دگرگون می‌سازد.

وی تاکید کرد: بدون‌شک راه موفقیت و ورود به عرصه‌های جهانی وابسته به رشد و توسعه توان تبلیغات و دانش بازاریابی است؛ تعامل در صنعت تبلیغات و بازاریابی جهان، زبان حرفه‌ای و تخصصی می‌خواهد و نیاز به وجود شرکت‌‌های قدرتمند تبلیغاتی، اطلاع مدیران صنایع از روش‌‌های مختلف‌‌ بازاریابی و تبلیغات به شمار می‌رود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان در پایان تصریح کرد: کاهش هر چه بیشتر عوارض منفی تبلیغات بازرگانی و افزایش کارکردهای مثبت و توسعه آن، آشنایی با تکنیک‌های بازاریابی و پیشبرد فروش، ترویج و آموزش فرهنگ بازاریابی جهت موفقیت بیشتر در بازارهای رقابتی و تشویق بازار داخلی به استفاده از ابزارهای نوین بازاریابی، برقراری ارتباطی نزدیک بین ارائه کنندگان و متقاضیان خدمات بازاریابی و تبلیغات، آشنایی با آخرین تحولات بازارهای بین‌الملل و شرایط رقبا و انتقال دانش فنی نوین و کارآمد در راستای رشد کیفی و کمی محصولات داخلی و توسعه صادرات غیر نفتی از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

علی میرجمالی، مدیر مرکز آموزش بازرگانی استان اصفهان و مجری برگزاری این نمایشگاه نیز گفت: این نمایشگاه با رویکرد بهبود فضای کسب و کار برگزار می‌شود و هدف از برگزاری آن ایجاد یک بستر برای هم‌افزایی بین مجموعه‌های مختلفی است که می‌توانند به توسعه و بهبود کسب و کارها کمک کنند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در اصفهان نمایشگاهی برای مخاطب مدیران کسب که بتواند به یک مدیر در تامین نیازهای خود در حوزه‌های مختلف کسب و کار کمک کند وجود نداشت، بنابراین با شناسایی این نیاز، طرحی آماده شد که به وسیله آن، در قالب یک نمایشگاه، حوزه‌های مختلف مدیریت یک کسب و کار، گرد هم آیند.

میرجمالی تاکید کرد: هدف این است که یک مدیرعامل یا  کسی که می‌خواهد کسب و کاری را راه‌اندازی کرده و یا آن را بهبود بخشد، بتواند اصلی‌ترین نیازهای توسعه و بهبود کسب و کار خود را تامین کند، بنابراین یکی از اهداف اصلی برگزاری این نمایشگاه کمک به توسعه و رشد کسب و کارهای اصفهان به وسیله معرفی توان و ظرفیت‌های فعالی است که به مدیران کسب و کار خدمات می‌دهند.

وی افزود: یکی دیگر از اهداف شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان در برگزاری نمایشگاه این است که شرکت‌های مشاوره در حوزه‌های تامین نیروی انسانی، مالی، مالیاتی، قراردادنویسی، ثبت شرکت، کارت بازرگانی، واردات، صادرات، تبلیغات فیزیکی، محیطی، مجازی و غیره فعالیت دارند، در کنار یکدیگر قرار بگیرند تا مدیران کسب و کارها را یاری کنند.

مدیر مرکز آموزش بازرگانی استان اصفهان در پایان تاکید کرد: در این نمایشگاه سعی بر این است تا آخرین فناوری‌ها، دستاوردها و همچنین آخرین ابزارهایی که شرکت‌ها در حوزه بازاریابی و تبلیغات، از آن بهره می‌برند معرفی شود و بستری برای هم افزایی بین مجموعه‌هایی که قادر به توسعه و بهبود کسب و کارها هستند فراهم شود.

یادآور می شود این نمایشگاه در حدود 7000 مترمربع فضای نمایشگاهی و با حضور 92 شرکت از استان‌های اصفهان، تهران و قزوین برگزار خواهد شد و در کنار آن، برگزاری 9 سمینار آموزشی، 25 کارگاه آموزشی و 25 جلسه مشاوره و انتقال تجربه، شرایطی را فراهم می‌آورد تا مدیران ارشد شرکت‌ها و فعالان اقتصادی در کسب و کارهای مختلف، توانایی‌ها و پتانسیل‌های خود را برای ثروت‌آفرینی بیشتر ارتقا دهند.

در کنار این نمایشگاه، سالنی به ارائه توانمندی‌های حوزه رسانه برای توسعه و رونق کسب و کارها اختصاص یافته است که رسانه‌های استانی و کشوری در آن حضور دارند و به ارائه پتانسیل‌های خود می‌پردازند.

 علاقمندان به بازدید از این نمایشگاه می‌توانند طی ساعات 10 تا 18 روزهای 16 تا 19 مردادماه به محل برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان مراجعه کنند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز