رئیس دانشگاه هنر اصفهان معارفه شد/رشد ۲۰برابری دانشجویان بعد از انقلاب

۱۳۹۸/۰۵/۱۶ - ۲۲:۱۹:۵۴
کد خبر: ۸۸۲۰۴۳
رئیس دانشگاه هنر اصفهان معارفه شد/رشد ۲۰برابری دانشجویان بعد از انقلاب
آئین معارفه رضا نصراصفهانی، سرپرست جدید دانشگاه هنر اصفهان و تودیع مصطفی کیانی رئیس سابق این دانشگاه، با حضور دکتر نظرپور معاون وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ودانشگاهیان در ساختمان توحیدخانه برگزارشد.

ه گزارش خبرگزاری برنا دراصفهان،سرپرست جدید دانشگاه هنر،رضا نصر اصفهانی متولد ۱۳۵۵ در شهر اصفهان و دانش‌آموخته کارشناسی رشته اقتصاد دانشگاه اصفهان، کارشناسی ارشد علوم اقتصادی از دانشگاه تربیت مدرس و دکتری علوم اقتصادی از دانشگاه اصفهان است.

در حکم وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، خطاب به سرپرست جدید دانشگاه هنر آمده است :"با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به سمت سرپرست دانشگاه هنر اصفهان منصوب می‌شوید.انتظار می‌رود با بهره‌مندی از تجارب اعضای هیئت علمی دانشگاه، امکانات و همچنین جامعه نیکوکاران حامی آموزش عالی وظایف سرپرستی دانشگاه را بر پایه قوانین، سیاست‌ها و برنامه‌های تقدیم شده به مجلس شورای اسلامی و مأموریت‌های تعیین شده برای آن دانشگاه به انجام رسانید.امید است با رعایت منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در حفظ بیت‌المال و صرفه‌جویی در هزینه‌ها، پرهیز از تجمل‌گرایی، تقویت نظم و انضباط اداری، رعایت دقیق مقررات مالی و ارتقای علمی، فرهنگی و اجتماعی آن دانشگاه، اهتمام ورزید."

جمعیت دانشجویان 20برابر شده است

 

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم تحقیقات و فناوری در آئین تکریم و معارفه سرپرست جدید دانشگاه هنراصفهان گفت: خوشبختانه درحال حاضر  دسترسی به آموزش عالی در کشور تقریبا دو برابر متوسط جهانی می باشد.
 
 محمدتقی نظرپور اظهار کرد: نظام آموزش عالی به سبب ارتباط با تربیت دانشمندان، متفکران و مدیران آینده، سرمایه انسانی و توسعه علمی و فرهنگی از اهمیت بالایی برخوردار است.
 
معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ادامه داد: جمعیت دانشجویان از ابتدای انقلاب تاکنون حدود 20برابر شده که به تفکیک جنسیت و با رشد2.9 درصدی زنان، بالغ بر 30 برابر شده است.
 
نظرپور افزود: نقش راهبردی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در توسعه ، حفظ موقعیت علمی و اقتدار کشور در منطقه و بین الملل موضوعی مهم و یکی از مهمترین عوامل تحقق اهداف سند چشم انداز 1404 ایران اسلامی است.
 
وی مهمترین دستاوردهای نظام عالی آموزش عالی را رشد و شکوفایی علمی، گسترش مرزهای دانش، خط شکنی و نفوذ به حوزه فن آوری های پیشرفته دانست و گفت: این دستاوردها در سال های اخیر همواره مورد مباهات مسئولان عالی رتبه و توجه خاص مقام معظم رهبری بوده است.
 
معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری درپایان اززحمات دکترکیانی،رئیس سابق دانشگاه هنر اصفهان تشکر کرد و گفت: برای مدیریت مجموعه هایی که علم، دانش و هنر در کنار یکدیگرند، هم اندیشی و هم دلی لازم است تا به پویایی وهنر و آفرینش های علمی برسیم.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز