افتتاح نخستین نمایشگاه بازاریابی، تبلیغات و مدیریت کسب و کاراصفهان

نرخ بیکاری در اصفهان به ۱۰ و هفت دهم درصد رسید/تک رقمی شدن نرخ بیکاری در شهرستان ها

۱۳۹۸/۰۵/۱۶ - ۱۳:۴۳:۲۵
کد خبر: ۸۸۲۰۷۸
نرخ بیکاری در اصفهان به  ۱۰ و هفت دهم درصد رسید/تک رقمی شدن نرخ بیکاری در شهرستان ها
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: ۲۱۷ روز پیش نرخ بیکاری ۱۴ و یک دهم درصد بود و امروز به ۱۰ و هفت دهم درصد رسیده است.

به گزارش خبرگزاری برنا دراصفهان،حسن قاضی‌عسگر در آیین افتتاحیه نخستین نمایشگاه بازاریابی، تبلیغات و مدیریت کسب و کار ‌که در سالن همایش نمایشگاه بین المللی اصفهان برگزار شد، اظهار داشت:نرخ بیکاری دراصفهان به ۱۰ و هفت دهم درصد رسیده و در برخی از شهرستان ها مانند کاشان، آران و بیدگل و دهق و علویجه نیز این نرخ تک رقمی شده به طوری که آن ها به دنبال نیروی کار هستند.

وی در ادامه افزود: تیم اقتصادی استان یکی از بهترین تیم های اقتصادی ۴۰ سال گذشته است، امیدواریم که با همکاری و تعامل اتاق های بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی، اصناف و تعاون بر معضل بیکاری غلبه کنیم و زمینه کسب و کار فراهم شود.

قاضی‌عسگر تصریح کرد:نمایشگاه تبلیغات باید زودتر از این ها برگزار می شد، اما جلوی ضرر از هر جا که گرفته شود منفعت است. امیدوارم که تمام دستگاه‌های اجرایی به سه مهارت بازاریابی، تبلیغات و کسب و کار به عنوان مهارت های اساسی فضای کسب و کار فعلی توجه کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان درپایان گفت:ما تا امروز به صورت سنتی به  بحث کار پرداختیم  و اکنون باید مراکز آموزشی را به نحوی مدیریت کنیم تا سبب توسعه اشتغال شوند. باید در چنین نمایشگاه هایی زمینه های کاری جدید را معرفی کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز