فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج)استان اصفهان:

اصحاب رسانه مجاهدانه به جهاد برخیزند

۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۰۸:۴۹:۴۰
کد خبر: ۸۸۲۳۲۷
اصحاب رسانه مجاهدانه به جهاد برخیزند
فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج)در پیامی به مناسبت روز خبرنگار از تلاش ومجاهدتهای اصحاب رسانه تقدیرکرد.

به گزارش خبرگزاری برنا دراصفهان،درمتن پیام فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

امام خامنه ای(مدظله العالی): من مطبوعات را یک پدیده‌‌ ضروری و لازم و اجتناب‌ ناپذیر برای جامعه‌‌ خودمان و هر جامعه‌‌ای می‌دانم. بنده برای مطبوعات(رسانه ها) سه وظیفه قائلم:

۱- نقد و نظارت

۲- اطلاع رسانی صادقانه و شفاف

۳- طرح و تبادل آراء و افکار در جامعه

افتخار دیگر است برای اصحاب رسانه که بزرگداشت روز خبرنگار مزین است به نام شهید محمود صارمی؛ بزرگ مردی که تا آخرین لحظات زندگی؛ جهت پاسداشت حقیقت لحظه ای درنگ نکرد و برگ زرین دیگری را با خون خود در دفتر تاریخ این مرز و بوم اضافه نمود. تا نسلهای جوان آینده عرصه جهاد رسانه ای با الگو وسرمشق قراردادن این رشادت وپایمردیها درجنگ رسانه ای نظام سلطه برعلیه کیان مقدس جمهوری اسلامی ایران؛ مجاهدانه به جهاد برخیزند.

مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در بیانیه گام_دوم انقلاب؛ نقش رسانه ها را تبیین فرموده و از جوانان خواسته اند تا محاصره تبلیغاتی نظام سلطه را برعلیه نظام اسلامی بشکنند.

اینگونه رسالت و وظیفه ای سنگین برعهده شما اصحاب رسانه گذاشته شده است که باید همه آنهایی که در عرصه رسانه ها فعالیت میکنند و دل در گرو انقلاب اسلامی دارند برای تحقق این رسالت به میدان بیایند

از خداوند متعال برای شما مجاهدان عرصه جهاد رسانه ای ؛که همواره در دفاع از آرمانهای انقلاب اسلامی وفرهنگ ایثار و شهادت و مقاومت زحمات و مشقات زیادی متحمل شده اید توفیق روز افروزن وموفیقت وسربلندی دارم.

سرتیپ دوم پاسدارمجتبی_فدا

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان

مردادماه ۱۳۹۸

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز