استاندار اصفهان در دیدار با اصحاب رسانه مطرح کرد:

از رسانه ها شکایت نداریم و نخواهیم داشت/سرمایه گریز بودن استان اصفهان نه صددرصد مثبت و نه صددرصد منفی است

۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۱۲:۳۹:۳۲
کد خبر: ۸۸۲۴۴۱
از رسانه ها شکایت نداریم و نخواهیم داشت/سرمایه گریز بودن استان اصفهان نه صددرصد مثبت و نه صددرصد منفی است
استاندار اصفهان گفت: تمامی دستگاه ها و سازمان ها مکلف هستند با رسانه ها همکاری کنند و از رسانه ها خواهشمندیم از ما شکایت نداشته باشند و ما نیز از رسانه ها شکایتی نداریم و نخواهیم داشت.
به گزارش خبرگزاری برنا دراصفهان،عباس رضایی در دیدار صمیمانه با اصحاب رسانه ضمن تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: وسایل ارتباط جمعی تاثیر زیادی بر تنظیم روابط و اعتلای فرهنگ مردم دارد و من به شدت معتقدم فرهنگ، نرم افزار زندگی است و زندگی و فرهنگ پویا ست و وسایل ارتباط جمعی این پویایی را ایجاد میکند که رسانه ها یکی از آن وسایل ارتباط جمعی است که برای سیاست مردان اهمیت خاص خود را دارد.
 
وی ادامه داد: دولت تدبیر و امید با توجه به مشکلاتی که داشته ثابت کرده از نقد منصفانه استفاده کرده و خواهد کرد و آزادی عمل رسانه ها در چهارچوب عمل قانون از اهداف دولت بوده است و دولت، انتقاد را نه حق مردم  بلکه وظیفه مردم میداند و به ضرورت ارتباط مدیران استانی و اصحاب رسانه  تاکید می کنم که  تعامل با رسانه ها ضرورت دنیای امروز است.
 
 استاندار اصفهان با بیان اینکه دشمنان دنبال ایجاد یاس و ناامیدی در کشور هستند، تصریح کرد: ایجاد یاس و ناامیدی گناه کبیره است و وظیفه رسانه هاست که در جهت ایجاد امید و در راستای سیاست های دولت قدم بردارند.
رضایی افزود: تمامی دستگاه ها و سازمان ها مکلف هستند با رسانه ها همکاری کنند و از رسانه ها خواهشمندیم از ما شکایت نداشته باشند و ما نیز از رسانه ها شکایتی نداریم و نخواهیم داشت.
 
وی با اشاره به اینکه استان اصفهان سرمایه گریز است، گفت: مسئله سرمایه گریز بودن استان اصفهان نه صددرصد مثبت و نه صددرصد منفی است. امروزه در کشور جنگ اقتصادی و تحریم علیه نظام الهی است و در شرایط جنگی باید با قواعد جنگی پیش رفت و خوشبختانه با کمک گرفتن از سیاست های دولت تدبیر و امید و اقتصاد مقاومتی قواعد زمان جنگ را به عنوان مسئله اصلی انجام دهیم.
 
استاندار اصفهان اظهار کرد: از مدیرانی در استان استفاده کرده ایم که دید ملی داشته و دغدغه آنها حل مشکل مردم است و با این کار توانستیم سرمایه گریزی را به سرمایه پذیری تبدیل کردیم.
 
رضایی درپایان با بیان اینکه بانک ها جز قوانین بانک مرکزی هیچ قانونی را ملاک قرار ندهند، تصریح کرد: هیچ بانکی حق ندارد قوانین خود بانک را ملاک قرار دهد بلکه آیین نامه های بانک مرکزی و بالا دستی را باید اجرا کند و با متخلفین برخورد خواهیم کرد.
 

 

 

نظر شما