معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استانداری اصفهان :

روند بیکاری در استان اصفهان رو به کاهش است/سامانه سام به زودی رونمایی می شود

۱۳۹۸/۰۵/۱۸ - ۱۱:۳۶:۴۹
کد خبر: ۸۸۲۶۳۰
روند بیکاری در استان اصفهان رو به کاهش است/سامانه سام به زودی رونمایی 
می شود
معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استانداری اصفهان گفت:در سه ماهه اول سال نرخ کاهش بیکاری به 10/8 درصد رسیده است و امید واریم در آینده نرخ بیکاری در استان اصفهان تک رقمی بشود.
به گزارش خبرگزاری برنا دراصفهان؛سید حسن قاضی عسگر در نشست صمیمانه استاندار اصفهان با اصحاب رسانه اظهار کرد: بروکراسی، یکی از مشکلات اصفهان است و برای اینکه بتوانیم بر این غول غلبه کنیم چند سیاست را در نظر گرفته ایم.

وی ادامه داد: برای حل مشکل بروکراسی روال های کاری مهم را منطقی کرده و از خدمات دولت الکترونیک جهت ارائه خدمات بهتر و تسریع امور استفاده خواهیم کرد. سامانه "سام" به زودی رونمایی خواهد شد که با راه اندازی سامانه "سام"  جهت دریافت مجوز نیاز به حضور در دستگاه های دولتی نخواهد بود وتا کنون هزار و 800 طرح  در سامانه سام به ثبت رسیده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اصفهان در ارتباط با حوزه سرمایه گذاری استان اصفهان، تصریح کرد: شورای سرمایه گذاری در تمام فرمانداری ها تشکیل شده است، موظف هستند طرح های سرمایه گذاری را تدوین و پیگیری کنند.

قاضی عسگر در ادامه افزود:کشورهایی که اعتبار و تعاملشان با آمریکایی ها بیشتر از ایران است مهره های خوبی برای جذب سرمایه نیستند و ما به دنبال سرمایه گذارانی هستیم که مستقل در ایران سرمایه گذاری کنند و تا کنون در حوزه معدن، مس، تولید ماشین های برقی، تولید کاغذ سنگی و لاستیک طرح های خوبی داشته ایم که همه این موارد بر روی پرتال سرمایه گذاری در سایت استانداری قابل دسترس است.

وی با بیان اینکه روند بیکاری در استان اصفهان رو به کاهش است، گفت: در سه ماهه اول سال این روند کاهشی به ۱۰/۸ درصد رسیده است و امیدواریم در آینده نرخ بیکاری در استان اصفهان تک رقمی بشود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز