سالمرگی با بازی بازیگران سینما به روی صحنه تماشاخانه ماه رفت

۱۳۹۸/۰۵/۲۳ - ۱۰:۲۵:۳۴
کد خبر: ۸۸۴۵۵۸
سالمرگی با بازی بازیگران سینما به روی صحنه تماشاخانه ماه رفت
تئاتر سالمرگی با بازی حسن جویره از 22 مردادماه تا 15 شهریور هر شب از ساعت 20 در تماشاخانه ماه خیابان استانداری، کوچه سعدی به روی صحنه می رود.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان،طراح و کارگردان تئاتر سالمرگی اظهار داشت:تئاتر به سبب زنده،  به‌روز و گذرا بودن شباهت بسیاری به رویدادهای روزمره زندگی دارد، اتفاقی می‌افتد، شخصیت‌ها کنار هم حضور پیدا می‌کنند، دیالوگی برقرار می‌شود و تمام؛ تمام یعنی تکرار نمی‌شود ولی سخن و خاطره آن و تاثیرات فرهنگی و اجتماعیش می‌ماند.

پویان عطایی خاطرنشان کرد: این تئاتر روایت خانواده‌ای است که با مسائل اجتماعی و اقتصادی جامعه دست و پنجه نرم می‌کنند و بینشان کشمکش هایی به وجود می‌آید.

این کارگردان ادامه داد: در گذشته به انتخاب متن دقت نمی‌شد ولی در چند سال اخیر در استان اصفهان ذائقه مخاطب در نظر گرفته می‌شود و عوامل تئاتر سالمرگی آنقدر کیفیت این تئاتر را بالا برده اند که مخاطب عام و خاص آن را بپسندند.

وی با بیان اینکه برای اولین بار در این تئاتر از بازیگران سینما استفاده شده است، افزود:حسن جویره، مهدی تقی پور، رزیتاکروندی، آذربهارلو و احسان شهبازی از جمله بازیگرانی هستند که در این نمایش ایفای نقش می کنند.

سالمرگی از 22 مردادماه تا 15 شهریور هر شب ساعت 20 در تماشاخانه ماه واقع در خیابان استانداری، کوچه سعدی میزبان عموم شهروندان و علاقه مندان به تئاتر است.

علاقه مندان برای تهیه بلیط نمایش "سالمرگی" به نویسندگی اصغر گروسی می توانند به سایت gisheh8.com مراجعه کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز