زنگ خطری برای لزوم آموزش ایمنی به شهروندان

سومین سقوط سریالی مرداد در کوه صفه رقم خورد

۱۳۹۸/۰۵/۲۳ - ۱۳:۴۲:۱۴
کد خبر: ۸۸۴۷۲۵
سومین سقوط سریالی مرداد در کوه صفه رقم خورد
سقوط و مرگ مرد 40 ساله که شب گذشته اتفاق افتاد، سومین مرگ تلخ مردادماه کوه صفه اصفهان را رقم زد.

به گزارش خبرگزاری برنا دراصفهان ، کوه صفه با ارتفاع دو هزار و 257 متر یکی از گردشگاه های اصلی مردم اصفهان درتابستان است که متاسفانه با حادثه سقوط شب گذشته،در یکماه اخیرسه جوان را به کام مرگ کشیده است.

علت هرسه مرگ رعایت نکردن موارد ایمنی کوهنوردی،عنوان شده که به دلیل تکرار این موضوع به نظر می رسد باید با پیگیری های ویژه سازمان آتش نشانی، اطلاع رسانی بهتری درباره نقاط خطرناک و نکات ایمنی برای بالارفتن از کوه و در اختیار گذاشتن تجهیزات ایمنی برای کوهنوردان در محل کوه صفه مورد توجه قرار بگیرد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در رابطه با حادثه شب گذشته گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر سقوط فردی از کوه  صفه اصفهان ماموران گشت انتظامی کلانتری 28 به محل اعزام شدند.

سرهنگ محمدرضا خدادوست افزود: در بررسی مشخص شد، مرد 40 ساله ای به دلیل سقوط از کوه و نیز شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.جسد متوفی برای اقدامات قانونی به پزشکی قانونی منتقل شد.

مانند دو مرگ دیگر که در مردادماه اتفاق افتاد علت جان باختن این مرد جوان نیز بی احتیاطی و نداشتن وسایل ایمنی عنوان شد.

دومین سقوط مرگبار مردادماه از کوه صفه ،مربوط به مردجوان 30 ساله ای می شد که صبح 18 مرداد از کوه صفه بالای چشمه چنار سقوط کرد و جان خود را از دست داد.علت مرگ این جوان سی ساله نیز بی‌احتیاطی و نداشتن وسایل ایمنی عنوان شد.

صبح جمعه 4مردادماه نیز جوان 26ساله ای براثر سقوط از کوه صفه در بالای چشمه جان خود را ازدست داد که علت مرگ اونیز بی‌احتیاطی و نداشتن وسایل ایمنی بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز