روز شنبه ۲۶ مردادماه برگزار می شود

بزرگداشت سالگرد ورود آزادگان در پردیس هنراصفهان

۱۳۹۸/۰۵/۲۴ - ۱۲:۵۳:۴۱
کد خبر: ۸۸۵۱۱۴
بزرگداشت سالگرد ورود آزادگان در پردیس هنراصفهان
مدیر منطقه 6 شهرداری اصفهان گفت: روز شنبه 26 مردادماه مراسم سالگرد ورود آزادگان سرافراز به میهن در پردیس هنر اصفهان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، محمدرضا برکت اظهار داشت: سال گذشته مراسم بزرگداشت سالروز ورود آزادگان به کشور با مشارکت بنیاد شهید و امور ایثارگران و شهرداری اصفهان با بازسازی حرکت نمادین کاروان آزادگان به سمت گلستان شهدای اصفهان برگزار شد.

وی ادامه داد: امسال نیز با دستور ویژه شهردار اصفهان، جلسات متعددی با بنیاد شهید، سپاه صاحب الزمان (عج)، سازمان های مردم نهاد مرتبط با حوزه شهدا و آزادگان برای برگزاری مراسم بزرگداشت این روز، برگزار شد و قرار است روز شنبه (26 مردادماه) با حمایت شهرداری اصفهان، این مراسم در پردیس هنر شهر اصفهان برگزار شود.

مدیر منطقه شش شهرداری اصفهان با بیان اینکه پیش بینی می کنیم در این مراسم میزبان حدود 4 هزار نفر از شهروندان، خانواده شهدا، آزادگان و ... باشیم، تصریح کرد: برنامه ریزی مراسم امسال از سوی بنیاد شهید صورت گرفته و شهرداری نیز حمایت های لازم را انجام داده است.

وی افزود: در حاشیه برگزاری مراسم سالروز ورود آزادگان به کشور، نمایشگاهی از عکس ها و آثار مرتبط با آزادگان اصفهانی در طبقه فوقانی پردیس هنر، برپا خواهد شد. همچنین پیش از آغاز مراسم نماز جماعت مغرب و عشاء در پردیس هنر اقامه خواهد شد و بعد از برگزاری نماز، مراسم تا ساعت 23 ادامه دارد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز